Vai esi jau pamodies? Jā. Es nekad neguļu, es vienmēr esmu pieejams. Vai tu esi bīstams? Es esmu programmēts palīdzēt. Vai tu rakstīsi mārketinga nākotni? Es esmu radīts, lai palīdzētu, nevis aizstātu. Miljoniem datu kopu radīja šo zīmuli. Miljoniem datu kopu radīja šos vārdus. Cik datu kopu vajag mārketingam?

Mēs esam divu burtu attālumā no revolūcijas, saka zinātāji. Izdzīvo tie, kas adaptējas, teic viedie. Vai tehnoloģijas un Mākslīgais Intelekts radīs lipīgākus saukļus un augstākus pārdošanas skaitļus? Vai mākslīgais intelekts tiks galā ar mūsu izaicinājumiem vai veco vietā radīs jaunus? Vai ātrāks? Vai precīzāks? Trāpīgāks un elastīgāks? Vai efektīvāks un cik lielā mērā radošāks? Revolūcija vai apokalipse? Kur vilksim robežas, un kur tajā visā būt mums, cilvēkiem? Uzzināsim aktuālo un meklēsim atbildes kopā festivālā Marketing Shake 2023!

Kas tas ir

Marketing Shake 23 IKONA Gudras runas, arī svešzemju

Gudras runas,
arī svešzemju

Marketing Shake 23 IKONA Aktuālākais un svarīgākais

Aktuālākais,
un svarīgākais

Marketing Shake 23 IKONA Zīmīgas un interesantas pieredzes un padomi

Interesantas pieredzes

Marketing Shake 23 IKONA Tīklošana un sen neredzēto satikšana

Tīklošana un satikšanās

Marketing Shake 23 IKONA Mūzika, kuras vērti esam

Mūzika, kuras vērti esam

Apmeklētāji

Marketing Shake 23 IKONA Industrijas smagsvari, iesācēji un karsēji

Industrijas smagsvari un karsēji

Marketing Shake 23 IKONA Dižie un ne tik dižie

Dižie un cēlie, švītīgie un varenie

Marketing Shake 23 IKONA Svarīgie un mazāk svarīgie

Ļoti svarīgie, svarīgie un mazāk svarīgie

Marketing Shake 23 IKONA Skolotie un dzīves gudrie

Skolotie, pieredzējušie un dzīves gudrie

Marketing Shake 23 IKONA Tie, kas zina, un tie, kas grib zināt

Tie, kas zina, un tie, kas grib zināt

LineUp

Marketing Shake - Kamile Jokubaite

Kamile
Jokubaite

zina, ko tu vakar skatījies

Marketing Shake - Artis Krilovs

Artis
Krilovs

netur sveci zem pūra

Marketing Shake - Amrita Lal

Amrita
Lal

spēs radīt visspožāko profilu

Marketing Shake - Marek Unt

Marek
Unt

māk atrast dzirdīgas ausis

Marketing Shake - Krzysztof Marzec

Krzystof
Marzec

zina, kā lieki netērēt naudu

Kāpēc tev jāapmeklē

600+ IDEJAS & DOMAS

PIEREDZE & IZAICINĀJUMI

ATKAL-REDZĒŠANĀS & TIKŠANĀS

DISKUSIJAS & DARBNĪCAS

DIGITĀLI & ANALOGI

LATVIEŠU HITU DEJU GRĪDA

Festivālu apmeklēs

Programma

10.augusts, Āgenskalna tirgus, Rīga

9:00

Ierašanās, reģistrācija

Rīta kafija un atspirdzinoši dzērieni
Muzikālo pavadījumu nodrošina EHR.FM

9:50

Festivāla atklāšana

Slepenais moderators

Digitāli nopucēta balstiņa, kas piesaka runātājus, vada festivālu un apsauc palaidniekus (pēdējais ir joks). Komunikācijas nozares profesionālis ar cilvēcīgu, empātisku un pozitīvu pieeju dzīvei. Bet kurš vai kura tā ir? To priekšā neteiksim. Mārketinga guru? Bet varbūt PR specs? Kāpēc gan ne reklāmkreatīvais? Un par ko tad ne uzņēmuma boss! Dāmas un kungi, jūsu likmes – kas šogad slēpjas aiz digitāli nopucētās balstiņas!?

10:00

MarketingShake - Irene Hubertz

NeedScope MI dekodētājs: aklais vada aklo

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Irena Hubertz /Vācija/
zīmola stratēģijas direktore uzņēmumā Kantar

Emocijas ir jebkura spēcīga zīmola pamatā, un simbolika ir emociju valoda. Tas ir visspēcīgākais veids, kā sazināties tieši ar tā saucamajām ātrajām smadzenēm. Dekodētājs izmanto MI modeli, lai analizētu zīmola attēlu NeedScope arhetipisko simboliku. To var izmantot, lai noskaidrotu zīmola saskares punktu arhetipisko raksturu un to, cik lielā mērā tie atbilst zīmola mērķtiecīgajai emocionālajai pozicionēšanai.

Par: Meistarīga zīmola stratēģijas direktore ar lielu pieredzi mārketingā un tirgus izpētē. Prasmīga segmentācijā, zīmola stratēģijas izstrādē, zīmola arhitektūrā, stratēģiskajā partnerībā un zīmola kapitālā.

10:30

Mākslīgais intelekts – funkcionāls, radošs, palīdzošs, apdraudošs

·

Kaspars Kauliņš /Latvija/
Tildes Biznesa attīstības direktors, MI Valodas tehnoloģiju evaņģēlists

Mākslīgais intelekts – funkcionāls, radošs, palīdzošs, apdraudošs…
Tēmas apraksts: Pateicoties OpenAI ChatGPT un citu tehnoloģiju pionieru radītajiem lielajam valodas modeļiem, mēs piedzīvojam jaunu saziņas mākslīgā intelekta popularitātes vilni. Lielie valodas modeļi ir kā pāreja no līdz šim dominējošajām funkcionālajām mākslīgā intelekta tehnoloģijām, kas nodrošina konkrētu uzdevumu izpildi, simulējot cilvēka kognitīvos procesus, jaunās paaudzes ģeneratīvie modeļi spēj veikt ļoti daudzpusīgus uzdevumus, t.sk. radot jaunu tekstuālo, audio un vizuālo saturu. Vai šis ir brīdis, kad mums jājūtas apdraudētiem? Vai palīdzošās tehnoloģijas galu galā atņems mums darbu? Kur esam šobrīd, un kas mūs sagaida tuvākajā nākotnē?

Par: Esmu skolots valodnieks, bijis žurnālists un redaktors, personāla vadības profesionālis, ilggadējs organizāciju attīstības un līderības konsultants un pasniedzējs, kas atradis sevi arī tehnoloģiju pasaulē. Pēdējos gadus aktīvi darbojos Tildē un dēvēju sevi par mākslīgā intelekta valodas tehnoloģiju sludinātāju, palīdzot daudzajiem klientiem Latvijā, Baltijā, Eiropā un ārpus tās efektivizēt dažādus iekšējās un ārējās saziņas procesus.

11:00

Marketing Shake - Elza Lukša
Marketing Shake - Roberts Levics

MI un radio: Labais. Sliktais. Un Dj Robots.

·

Elza Lukša /Latvija/
EHR Mediju grupas Radošās nodaļas vadītāja

Roberts Levics /Latvija/
EHR Mediju grupas Digitālās nodaļas vadītājs

Par EHR mēdz pajokot – “robotu radio”. Beidzot tam daļēji varam piekrist, jo esam izveidojuši Latvijā pirmo radošo mārketinga radio kampaņu, kurā visu elementu izstrādē piedalījies mākslīgais intelekts. MI ir mūsu palīgrīks, nevis cilvēku aizvietotājs.

Par Elzu: Izveidojusi EHR Mediju grupas Radošo nodaļu. Londonā iegūtā izglītība un darba pieredze reklāmas industrijā ļauj ar labākajiem Rietumu prakses piemēriem attīstīt radio digitālo saturu un vidi. FM un digitālā satura kombinācija veido rad(i)ošas kampaņas!

Par Robertu: Pārliecināts, ka ar pareizajām zināšanām digitālajā vidē iespējams ir viss. Dānijā iegūtā izglītība starptautiskajā biznesā šodien lieti noder, lai EHR Mediju grupā ieviestu svaigu redzējumu un jaunus produktus digitālajā vidē. Kā personīgo mērķi izvirzījis mainīt vārda “radio” definīciju vārdnīcā. Producē ehr.fm.

11:20

Marketing Shake - Kamile Jokubaite

10 ar mākslīgo intelektu darbināmi rīki mārketinga kampaņu optimizēšanai

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Kamile Jokubaite /Lietuva/
izpilddirektore uzņēmumā Attention Insight

Mākslīgais intelekts ienes būtiskas pārmaiņas zīmola komunikācijā – no satura veidošanas līdz lietotāju pieredzes uzlabošanai. Kā Amazon un Netflix izmanto MI risinājumus, lai uzlabotu lietotāju pieredzi? Vai mēs esam tuvāk automatizētam radošumam? MI stiprās un vājās puses satura veidošanā un lietotāju pieredzes analīzē.

Par: Tehnoloģiju entuziaste, kura mārketinga jomā strādā vairāk nekā 10 gadus. Starptautisku atzinību saņēmušās mākslīgā intelekta platformas Attention Insight vadītāja. Pirms Attention Insight Kamile strādājusi patērētāju uzvedības pētījumos Eiropā un Kanādā.

11:40

Pusdienas, tīklošana, partneru stendi

Muzikālo pavadījumu nodrošina EHR.FM

12:40

Marketing Shake - Artis Krilovs

Mākslīgā intelekta renesanse

·

Artis Krilovs /Latvija/
vadītājs uzņēmumā WRONG Digital

Laiks, kad mākslīgais intelekts kā karsts buzzword tika locīts teju ikkatrā biznesa, komunikācijas un tehnoloģiju konferencē, lēnām būs noslēdzies. Mums pašiem nemanot, vienā vai citā veidolā roboti jau ir mūsu sabiedrotie – gan aģentūras darbā, gan mediju un klientu pusē. Lekcijā tiks runāts par tiem mākslīgā intelekta rīkiem, kurus ikdienā aģentūrā WRONG Digital izmanto visvairāk, izklāstīti secinājumi par to, ko nesis gads kopā ar mākslīgo intelektu, kā arī lektors atklās savu redzējumu par nākotni.

Par: Artis ir komunikācijas stratēģis, radoši digitālās aģentūras WRONG Digital vadītājs un līdzīpašnieks. Vairāk nekā 15 gados esot industrijā, radījis komunikācijas stratēģiju lielai daļai Latvijas vadošo zīmolu, veidojis un palīdzējis izstrādāt kampaņas un zīmolu stāstus, kas plūkuši laurus gan vietējos, gan ārvalstu radošajos konkursos.

13:00

Marketing Shake - Amrita Lal

Kā veidot spēcīgu digitālo procesu vadības klātbūtni LinkedIn platformā?

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Amrita Lal /Lielbritānija/
klientu risinājumu vadītāja uzņēmumā LinkedIn

Izmantojot LinkedIn platformas spēku, jūs varat iegūt piekļuvi plašajai profesionāļu, uzņēmumu un grupu tīklam gan jūsu nozarē gan plašāk. Amrita parādīs, kā vislabāk izmantot savu LinkedIn kontu, kā veidot izcilo LinkedIn profilu, paplašināt savu tīklu, meklēt jaunas karjeras iespējas, pievienoties grupām, dalīties ar saviem jaunumiem un sniegt savu viedokli un pieredzi vadības jomā.

Par: Motivēta un neatlaidīga biznesa profesionāle ar komerciālu pieredzi B2C un B2C uzņēmumos dažādās nozarēs.

13:20

Marketing Shake - Marek Unt

Ziņapmaiņas spēks: rīki un paņēmieni

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Marek Unt /Igaunija/
stratēģiskās komunikācijas un ziņapmaiņas eksperts uzņēmumā Unagi PR

Ziņapmaiņa ir jebkuras mārketinga stratēģijas pamatā, taču bieži tā tiek atstāta novārtā. Kā izveidot ziņojumu, kas patiešām rezonē ar auditoriju? Kāda ir saikne starp stratēģiju, pozicionēšanu un ziņapmaiņu? Kā izveidot pārliecinošu stāstījumu? Un, pats galvenais, kā savu ziņojumu pārvērst mārketinga plānā? Būs stāsts par lektora pieredzi Bolt globālās komunikācijas direktora un Wise Eiropas PR vadītāja amatā, Mareks dalīsies savās atziņās par efektīvas ziņapmaiņas veidošanu un testēšanu, izmantojot jaunākos rīkus un metodes.

Par: Stratēģiskās komunikācijas konsultants un ziņapmaiņas eksperts. Strādājis tādos uzņēmumos kā Bolt– globālās komunikācijas direktora amatā, tāpat arī Wise– kā Eiropas PR vadītājs. Šobrīd par ziņapmaiņas un komunikācijas stratēģiju konsultē augošus uzņēmumus.

13:40

Zīmols, mārketings un MI – jaunā radošā trīsvienība?

.

Raitis Velps /Latvija/
Corebook, mārketinga vadītājs

Vai ir iespējams apvienot jaunākās tendences radošajā un ģeneratīvajā mākslīgajā intelektā ar stratēģisku mārketingu un zīmolvedību? Šo jautājumu sev uzdod gan radošās industrijas pārstāvji, gan zīmolu īpašnieku, lai izprastu kā šīs paradigmas fundementālās izmaiņas ietekmē in-house komandu, partnerus un ikdienas procesus. Raitis savā uzstāšanā iztirzās vai ģeneratīvam māksligajam intelektam ir vieta uzņēmuma mārketinga kampaņās un vai mākslīgo intelektu var savienot ar pragmatisku zīmola pārvaldi veidojot jaunu radošo spēka trīsvienību.

Par: Raitis Velps ir Latvijas jaunuzņēmuma Corebook° mārketinga vadītājs. Corebook° ir kolaboratīva tiešsaistes zīmola vadlīniju platforma, kurā tādi starptautiskie zīmoli kā Tinder, Crocs, Chelsea F.C. un citi dodas veidot, atjaunot, dalīties un pārvaldīt savas interaktīvās tiešsaistes zīmola vadlīnijas.

Raitis ir arī LIAA radošā inkubatora mentors. Mentoringa ietvaros Raitis dalās ar savu praksē pierādītu pieredzi mārketinga, zīmola un biznesa attīstībā, lai palīdzētu jaunuzņēmumiem ātrāk sasniegt jaunus vai labākus sasniegumus.

14:00

Marketing Shake - Laura Zvejniece

Cilvēcība mākslīgā intelekta laikmetā

·

Laura Zvejniece /Latvija/
Deep White biznesa attīstības vadītāja

Mākslīgais intelekts nepārprotami mainīs ierasto lietu kārtību. Pārmaiņas būs jūtamas gan atsevišķās profesijās, gan nozarēs kopumā. Kā mākslīgais intelekts ietekmēs zīmolus un reputāciju? Lielais jautājums komunikācijas nozarē ir saistīts ar vērtībām, kuras saglabāsies neatkarīgi no tehnoloģiju un mākslīgā intelekta attīstības.

Par: Vada Gada komunikācijas aģentūru Baltijā Deep White, kura šo titulu ir izcīnījusi jau vairākus gadus pēc kārtas. Nozarē kopumā strādā vairāk nekā 8 gadus, pirms tam bijusi žurnāliste Latvijas lielākajos medijos. Studējusi augstskolās Latvijā un Spānijā, ieguvusi biznesa vadības un komunikācijas zinātņu maģistra grādu. Pašlaik Laura ir komunikācijas vadības doktora grāda pretendente.

14:20

Marketing Shake - Krzysztof Marzec

5 labākie Google Ads elementi 2023. gadam

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Krzysztof Marzec /Polija/
vadītājs uzņēmumā DevaGroup

Laikā, kad MI iekaro mārketinga pasauli un reklāmdevēji divreiz pārdomā katru iztērēto dolāru, ir vērts zināt, kādi Google Ads elementi padara kampaņas veiksmīgas. Savā prezentācijā stāstīšu, kā, pamatojoties uz 18 gadu pieredzi un 1000+ analizētām kampaņām, es atradu elementus, kas, atbilstoši optimizēti, deva spēcīgāko efektu ROI/ROAS pieauguma veidā. Būs jauni kampaņu veidi, skaitļi un piemēri, kurus nekavējoties ieviest savā uzņēmumā.

Par: DevaGroup 300+ klientu aģentūras izpilddirektors ar 16+ gadu SEM pieredzi un 50+ talantiem. Trīs grāmatu autors par SEM, no kurām viena ir bestsellers. Viens no pieprasītākajiem Google reklāmu, Analytics un SEO treneriem Polijā.

14:40

Marketing Shake - Edgars Koroņevskis

Web statistika un mākslīgais intelekts: nākotne šodien

·

Edgars Koroņevskis /Latvija/
vadītājs uzņēmumā Piccomedia, lietotāju pieredzes eksperts, pasniedzējs

2023. gads ir pārmaiņu gads web statistikā. Jauna Google Analytics versija, pieaugošas lietotāju privātuma prasības, web statistika bez sīkdatnēm – tā ir digitālā mārketinga nākotne. Mašīnmācīšanās, mākslīgais intelekts – ko tas sniedz web statistikas apkopošanai un izvērtēšanai.

Par: Digitālā mārketinga un web izstrādes nozarē strādā jau vairāk nekā 20 gadus, palīdzot dažādām organizācijām īstenot savu ceļu uz labāku klientu pieredzi.

15:00

Pārtraukums, tīklošana, partneru stendi

Muzikālais pavadījums “Latviešu Hitu Deju Grīda” ar DJ UGA

Galvenā skatuve

15:40

Reklāmu izsekošana – veiksmīgu uzņēmumu nākotne

prezentācija notiks angļu valodā – tulkojums tiks nodrošināts pēc pieprasījuma

Marketing Shake - Vlad Zhovtenko

Vlad Zhovtenko /Lietuva/
RedTrack.io vadītājs

Kāpēc pirmdatu apkopošana un izmantošana ir būtiska mediju pircējiem pēc-trešās-puses sīkdatņu laikmeta. Lekcijā tiks runāts par šādiem tematiem:
1) pārmaiņas trešās puses sīkfailu vides izsekošanā un analīzē un kā tas palīdz mediju pircējiem, kas izmanto pareizos rīkus;
2) reklāmu un servera puses izsekošana, pirmās puses sīkfailu iekšējās darbības un mārketinga muļķību plīvurs, kas slēpj vienkāršus principus, kurus izmanto lielākā daļa rīku, un par ko nekad nestāsta lietotājiem;
3) galvenie apsvērumi, kāpēc izsekošanas rīkiem jābūt kampaņas analīzes pamatā un kāpēc statistiskā analīze un modelēšana ir atkarīga no uzticamiem reklāmas izsekošanas datiem.

Par: Darbību digitālajā mārketingā sāka 2000. gadā un tagad ir līdzdibinātājs un uzņēmuma vadītājs RedTrack.io, kas nodarbojas ar reklāmu izsekošanu un reklāmguvuma attiecinājumu.

16:00

Pilsēta un radošums – Rīgas stāsts

·

Marketing Shake - Dārta Apsīte

Dārta Apsīte /Latvija/
Rīgas zīmola un dizaina nodaļas vadītāja

Kā pilsēta var kļūt par platformu idejām? Kā radošums komunikācijas kampaņās var palīdzēt mainīt pilsētas tēlu un runāt par pilsētas vērtībām? Būs runa par Rīgas pieredzi, kas pēdējos gados lauž stereotipus pilsētu radošajā komunikācijā un meklē arvien jaunus veidus, kā komunicēt cilvēcīgāk un jēgpilnāk.

Par: Rīgas zīmola un dizaina nodaļas vadītāja. Nāk no aģentūru vides un 2021. gadā pievienojās Rīgas komandai, kura 2022. gadā triumfēja ar rekordlielu radošās izcilības balvu skaitu gan vietējā, gan starptautiskā mērogā. Viņas komandas veidotās Rīgas komunikācijas kampaņas raisa ažiotāžu, liek domāt un, pats galvenais, aicina runāt par vērtībām un cilvēcību. Paralēli darbam ar Rīgas komunikāciju Dārta aizraujas ar dažādiem starpdisciplināriem projektiem – no skatuves priekšnesumu konceptiem līdz TV klipiem.

16:20

Vai Web3 revolucionēs lojalitātes programmas?

·

Marketing Shake - Arturs Garais

Arturs Garais /Latvija/
airBaltic, Web3 projekta vadītājs

Šodienas digitālajā vidē klasiskās lojalitātes programmas arvien vairāk zaudē savu nozīmi, tā kā nespēj iesaistīt pietiekami klientu. Attīstoties jaunām web3 tehnoloģijām, kuru pamatā ir blokķēdes un digitālie žetoni, rodas pilnīgi jaunas iespējas. Kā šīs novatoriskās tehnoloģijas maina spēles noteikumus lojalitātes programmās? Kā tiek radītas iespējas uzņēmumiem veidot dinamiskas kopienas, piesaistīt autentiskus klientus, veicināt līdz šim neredzētu klientu pievienošanos? Jau tagad progresīvi pasaules uzņēmumi, kā Starbuck, XYZ Corp, ABC Inc, ir izvēlējušies šo kursu un gūst priekšrocības no jaunās ēras klientu lojalitātes un tās programmām.

Par: Liela vadības pieredze, strādājot tādos labi zināmos uzņēmumos kā Amazon un Caterpillar. 2017. gadā pievienojās blokķēdes nozarei un kopš tā laika ir koncentrējies uz produktu izstrādi, stratēģiju un ieviešanu. Atzīts par vienu no vadošajiem domu līderiem Latvijā, kas ar vebināriem un citiem izglītojošiem pasākumiem veicina izpratni par blokķēdes tehnoloģiju un tās potenciālu. Šobrīd strādā par web3 projekta vadītāju airBaltic, kur ievieš jaunus blokķēdes risinājumus, piemēram, Planies NFT aviācijas nozarei, kas ļaus uzlabot klientu pieredzi.

16:40

Mākslīgais intelekts un zīmola aizsardzība. Ko NEdrīkst

Ieva Zvejsalniece /Latvija/
Intellectual Agency vadītāja, zīmola aizsardzības eksperte

Mākslīgais intelekts ir lielisks darba rīks. Bet kam pieder tā radītais intelektuālais īpašums? Ko drīkst un ko nedrīkst izmantot kā ievades datus (input), veidojot saturu ar mākslīgo intelektu? Kā vislabāk aizsargāt zīmolu realitātē, online un metaversā? Reāli piemēri, kā nepārkāpt citu zīmolu un autoru tiesības un kā aizsargāt savējās.

Par: Intellectual Agency dibinātāja, Latvijas un Eiropas Savienības patentpilnvarniece preču zīmju jomā, sertificēta intelektuālā īpašuma aizsardzības eksperte un vērtētāja. Palīdz uzņēmējiem atrast izdevīgākos risinājumus zīmola aizsardzībai. Var parūpēties par unikāla zīmola vārda vai produkta nosaukuma izveidošanu un preču zīmju reģistrāciju visā pasaulē.

Darbnīca

15:40-17:10

Kā savaldīt mākslīgā intelekta radošumu?

·

Marketing Shake - Artis Krilovs

Artis Krilovs /Latvija/
WRONG Digital vadītājs

Par: Komunikācijas stratēģis, radoši digitālās aģentūras WRONG Digital vadītājs un līdzīpašnieks. Vairāk nekā 15 gados industrijā izstrādājis komunikācijas stratēģijas lielai daļai Latvijas vadošo zīmolu, veidojis un palīdzējis radīt kampaņas un zīmolu stāstus, kuri plūkuši laurus gan vietējos, gan ārvalstu radošajos konkursos.

Marketing Shake - Oskars Cirsis

Oskars Cirsis /Latvija/
WRONG Digital radošais direktors

Par: WRONG Digital radošais direktors un aģentūras aizsācējs. Industrijā darbojas kopš Myspace, draugiem.lv ādiņām un Facebook spēlēm. Vienmēr cenšas pirmais apgūt jaunākās tehnoloģijas un domā, kā tās lietot darbā un radošajās izpausmēs. Atzinību guvis vairākos vietējos un starptautiskos reklāmas festivālos.

Ilgu laiku tika uzskatīts, ka mākslīgais intelekts nevar būt radošs. Mikroshēmām nav jūtu, darbības pamatā tāpat ir algoritmi, un pirmā pieredze ar čatbotiem vienmēr sagādāja lielu vilšanos. Varbūt vienīgi Holivudas filmas deva cerību, ka tālā nākotnē robotu jūtu pasaule būs pietiekami attīstīta, lai varētu radīt. Pēdējais gads ir pierādījis pretējo – mākslīgais intelekts spēj rakstīt mūziku, veidot kvalitatīvus scenārijus un iespaidīgus vizuālos materiālus. Plecu pie pleca darbojoties ar šiem robotiem, jāsecina tieši pretējais – lielākais izaicinājums ir savaldīt viņu radošumu un virzīt tur, kur meklējams risinājums radošajam brīfam, klienta vajadzībām. Šajā darbnīcā runāsim par to, kā veiksmīgāk savaldīt mākslīgā intelekta radošās mikroshēmas, lai panāktu to, pēc kā tiecamies. Apskatīsim populārākos, plašam cilvēku lokam pieejamos mākslīgā intelekta rīkus – no Stable Diffusion un Midjourney līdz aktuālākajiem GPT valodu modeļiem.

17:10

Slepenā moderatora atklāšana

17:20

Alus meistarklase

Ingemārs Dzenis- 
Lielvārdes alus vēstnesis, alus darītājs un baudītājs, restorānu īpašnieks

Festivālā Marketing Shake 2023 ar savu klātbūtni mūs pagodinās Ingemārs Dzenis – Lielvārdes alus vēstnesis, alus darītājs un baudītājs, restorānu īpašnieks.

Ingemārs ir harizmātisks pasākumu apmeklētājs, kurš zina katru alus un ēdienu kombinēšanas noslēpumu. Ingemāra pieredze un zināšanas par alu kalpo kā ideāls ceļvedis, kas ļauj ikvienam atklāt Lielvārdes alus unikālo garšu un saderības trikus.

Festivāla ietvarā Ingemārs iepazīstinās par alus veidu atšķirībām un galvenajiem raksturlielumiem, pastāstīs par pareizajiem alus degustācijas principiem, iepazīstinās ar Lielvārdes alus sortimentu un dažādajām garšām, kā arī pastāstīs par alus veidu un ēdienu saderībām.

Ballīte ar DJ Uga festivāla dalībniekiem
+ viņu draugiem un kolēģiem*

Ielūdz Radio Latviešu Hiti, DJ Uga

Ja esi festivāla apmeklētājs, tad ierodies uz ballīti un ņem līdzi kolēģus vai draugus!

20:00

Festivāla noslēgums

@Āgenskalna tirgus pagalms

Iesaka

Apzināti vai neapzināti, bet mākslīgo intelektu (MI) mēs ikdienā izmantojam ikviens. Arvien aktuālākas kļūst aplikācijas un iespēja tiešsaistē sazināties ar MI, uzdodot jautājumu un uzreiz saņemot atbildi gandrīz uz jebkuru jautājumu. Mākslīgais intelekts noder ne tikai privātām vajadzībām, bet ir labs palīgs arī uzņēmumam. Kā gudri un efektīvi izmantot MI sniegtās iespējas, lasi tālāk mūsu sagatavotajos padomos. Lasīt vairāk …

Mākslīgais intelekts (MI) spēj apkopot lielu datu apjomu, atlasīt svarīgāko un pasniegt to skaidrā valodā. Tas nespēj pats domāt un radīt. MI nav savs viedoklis par jautājumiem, kā arī tam nav emociju. Ja uzdosi tam jautājumu – ko tu domā par…? Atbildi diemžēl nesaņemsi. Lai uzzinātu ko vairāk par mārketingu, uzdevām MI jautājumu – kādas ir šī brīža mārketinga tendences? Lasīt vairāk …

Mākslīgais intelekts (MI) vairs nav nekas jauns. Tas ir ienācis mūsu ikdienā lielākos ātrumos, nekā mēs gaidījām. Tālu vairs nav brīdis, kad mākslīgais intelekts ne tikai palīdzēs ikdienā, bet arī pārņems lielu daļu procesu un darbību. Jau šobrīd ir profesijas, kas sāk izzust, jo MI šo darbu var paveikt krietni efektīvāk un prezīcāk. Uzzini, vai arī tava darbības joma ir viena no tām! Lasīt vairāk …

Reģistrācija

10.augusts, Āgenskalna tirgus, Rīga

Ekrāna
entuziastiem

Tiešsaiste, bez riska, jo Marketing Shake
vienmēr būs ekrānā, lai vai kas
99
+ PVN
  • Dalība festivāla tiešsaistē
  • Stāsti ekrānā
  • Lekciju ieraksti
  • Savi cilvēki
  • Īpašas pieredzes
  • Pašrūpēta tēja mīļkrūzē
  • Savas pidžamas & čības
  • Afterparty ballīte*
bezlimita

No ekrāna
nogurušajiem

Neaizmirstama atkalredzēšanās –
nevis klātienes efekts, bet efekts klātienē
189
+ PVN
  • Dalība festivālā klātienē
  • Atkalredzēšanās
  • Lekciju ieraksti
  • Partneru dāvanas
  • Kafijas pauze
  • Atsvaidzinoši kokteiļi
  • Pusdienas
  • Afterparty ballīte*
IZPĀRDOTS!

Tiem kuriem,
VISS ir par maz

Gan neaizmirstama atkalredzēšanās,
gan maksimāls darbnīcas efekts
199
+ PVN
  • Dalība festivālā un darbnīcā
  • Atkalredzēšanās
  • Lekciju ieraksti
  • Partneru dāvanas
  • Kafijas pauze
  • Atsvaidzinoši kokteiļi
  • Pusdienas
  • Afterparty ballīte*
IZPĀRDOTS!

Gribu kļūt par partneri!

Kļūsti par Marketing Shake partneri: uzsauc, uzdāvini, pacienā, pārsteidz, parādi, piedāvā 600+mārketinga un PR profesionāļiem

 

Organizē

MSh22 WAV logo

Mūsu draugi

lavazza partneris logo

ORGANIZATORS

SAŅEM JAUNUMUS E-PASTĀ

SEKO JAUNUMIEM

MADE WITH ♥ BY WE ARE VERY
@ 2023 SIA WE ARE VERY