5 jomas, kurās mākslīgais intelekts jau ir ikdiena

Mākslīgais intelekts (MI) vairs nav nekas jauns. Tas ir ienācis mūsu ikdienā lielākos ātrumos, nekā mēs gaidījām. Tālu vairs nav brīdis, kad mākslīgais intelekts ne tikai palīdzēs ikdienā, bet arī pārņems lielu daļu procesu un darbību. Jau šobrīd ir profesijas, kas sāk izzust, jo MI šo darbu var paveikt krietni efektīvāk un prezīcāk. Uzzini, vai arī tava darbības joma ir viena no tām!

1. Tirgus izpēte

Tirgus izpētes pamatā ir apjomīgu datu analīze, konspektu veidošana, svarīgākās informācijas atlasīšana un pasniegšana. Izklausās kaut kur dzirdēts? Jā, jo tieši šādi var aprakstīt mākslīgā intelekta darbības principus. Līdz ar to pavisam loģiski, ka šī ir joma, kuras darbinieki ir apdraudēti. Vairs nav nepieciešams cilvēkresurss tam, lai lasītu un apkopotu milzīgus datu apjomus. MI to var paveikt īsā laikā un ļoti precīzi.

2. Grāmatvedība

Dati, skaitļi un precizitāte ir mākslīgā intelekta stiprās puses. Tas vēl nespēj pieņemt cilvēcīgus lēmumus, kas prasa empātiju un izpratni par emocijām, taču jomās, kur emocijas nav galvenajā lomā, MI jau šobrīd ir liels palīgs. Grāmatvedība ir uzņēmuma sirds, kas visu par visu zina. Diemžēl vai par laimi – MI lielu daļu grāmatvežu darba spēj paveikt ātrāk un lētāk.

3. Grafiskais dizains

Vizuālais noformējums un vēstījums mūsdienu pasaulē ir ļoti nozīmīgs. Tas palīdz pārdošanai vai pretēji – to bremzē. Krāsas, kombinācijas, noformējums, fonts, izmērs un vēl citi parametri, kas viens otru papildina, veidojot gala produktu. Diskusijas ar komandu, norādījumu došana dizainerim, idejas pasniegšana vadībai tiek aizstāta ar savu vēlmju ierakstīšanu lodziņā, lai jau pēc mirkļa saņemt gatavu materiālu. MI vēl nespēj aizstāt radošo domāšanu, tāpēc dizaineru darbs ir tikai daļēji apdraudēts – idejas būs nepieciešamas vienmēr.

4. Klientu serviss

Vai esi jau čatojis ar robotu? Automātiskais atbildētājs, veicot zvanus, nu jau sagaida lielākajā daļā uzņēmumu. Vai ātrajās ēstuvēs ēdienu pasūti pie cilvēka vai caur ekrānu? Un kā ar lielāko aplikāciju klientu atbalsta sasniegšanu? Arvien vairāk pakalpojumu un klientu apkalpošanas procesu norit vispirms ar MI palīdzību. Tikai gadījumos, ja MI netiek galā ar problēmu vai jautājumu, iesaistās cilvēks. Mazāk darbinieku – mazāk izmaksu.

5. IT

Lai arī cik ironiski tas nebūtu – cilvēki, kuri bija daļa no mākslīgā intelekta attīstības, ir vieni no tiem, kuru darbs ir apdraudēts. Informācijas tehnoloģijas, kas sevī iekļauj tāda profesijas kā programmētājs, programmatūru iztrādātājs, inženieris un citas. Labā ziņa gan ir tā, ka, atskatoties pagātnē, var secināt, ka katrs jauns laikmets nāk ar pozitīvām pārmaiņām. Ja viena darba vieta izzūd, vietā rodas jauna.

Mēs esam divu burtu attālumā no revolūcijas, saka zinātāji.

Izdzīvo tie, kas adaptējas, teic viedie. Vai tehnoloģijas un mākslīgais intelekts radīs lipīgākus saukļus un augstākus pārdošanas skaitļus? Vai mākslīgais intelekts tiks galā ar mūsu izaicinājumiem vai veco vietā radīs jaunus? Vai ātrāks? Vai precīzāks? Trāpīgāks un elastīgāks? Vai efektīvāks un cik lielā mērā radošāks? Revolūcija vai apokalipse? Kur vilksim robežas, un kur tajā visā būt mums, cilvēkiem? Uzzināsim aktuālo un meklēsim atbildes kopā festivālā Marketing Shake 2023!

Tiekamies 10. augustā Āgenskalna tirgū, lai iegūtu atbildes uz šiem un vēl citiem jautājumiem par mākslīgo intelektu. Visas dienas garumā no 9.00-20.00 norisināsies darbnīca, spraigas diskusijas un lekcijas. Par muzikālo noformējumu rūpēsies EHR.FM. Lai būtu spēks un enerģija, kārtīgi jāpaēd, tāpēc festivālā tiks nodrošinātas pusdienas. Pēc intensīvi pastrādātas dienas, laiks atpūsties ballītē kopā ar DJ Uga. Rezervē savu biļeti jau šodien!

Vairāk par pasākuma norisi, īpašajiem viesiem un biļetēm uzzini Marketing Shake. Uz tikšanos!

ORGANIZATORS

SAŅEM JAUNUMUS E-PASTĀ

SEKO JAUNUMIEM

MADE WITH ♥ BY WE ARE VERY
@ 2023 SIA WE ARE VERY