Ļaujies fantāzijai. Atver prātu. Runā. Saki sakāmo. Vajadzīgi tikai 5 varianti, kā citādi pateikt – izdomāt ko jaunu. Nu padomā taču! Tikai 5! Ģenerē. Štuko. Funktierē. 5 nav daudz. Kādas idejas? Domas? Par radošumu! Tiekamies! Jau 5. gadu!
Domāt, padomāt, nodomāt, sadomāt un izdomāt. Ikdiena mums paģēr to ik mīļu mirkli. Bez jauna aspekta, svaiga redzējuma un negaidīta skatu leņķa pārliecināt grūti un pārdot vēl grūtāk. Visam jābūt neredzētam un nedzirdētam. Vai nu nekad, vai vismaz jau sen. Novitāšu Olimps tik augsts, ka galva griežas un kāja slīd. Bez radošuma pie labās un kreisās rokas tur netikt un tur nenoturēties. Bet kas tā īsti ir? Kā pie tās tikt un kā to nepazaudēt? Kādas idejas? Domas?
Vieta,
kur padomāt
Vieta,
kur uzjautāt
Vieta,
kur parunāt
Vieta,
kur atkalredzēt
Harizmātiski radītāji
Akurāti domātāji
Apsviedīgi stratēģi
Pārsteigti zaļknābji
Askēze ne tikai strīpiņās un aplīšos, bet arī panākumos un kļūdās
Zīmoliem vienmēr patīk cilvēki, bet vai arī cilvēkiem – zīmoli?
Vai reputāciju var uzbūvēt 20 gados un sagraut – 5 minūtēs?
Dzīvē vienmēr ir jāpārkāpj pāri žogam vai sev
Visinteresantākā lieta uz pasaules ir … mārketings
9:00
Rīta kafija un atspirdzinoši dzērieni
Muzikālais pavadījums EHR SuperHits Gold, DJ Stocka
9:50
Festivāla atklāšana
Slepenais moderators
Digitāli nopucēta balstiņa, kas piesaka runātājus, vada festivālu un apsauc palaidniekus (pēdējais ir joks). Komunikācijas nozares profesionālis ar cilvēcīgu, empātisku un pozitīvu pieeju dzīvei. Bet kurš vai kura tā ir? To priekšā neteiksim. Mārketinga guru? Bet varbūt PR specs? Kāpēc gan ne reklāmkreatīvais? Un par ko tad ne uzņēmuma boss! Dāmas un kungi, jūsu likmes – kas šogad slēpjas aiz digitāli nopucētās balstiņas!?
10:00
prezentācija notiks angļu valodā
Edita Asakavičiene
patērētāju pētījumu grupas vadītāja Baltijas valstīs, Nielsen IQ
Pasaules patērētāju vērtības pēdējo trīs gadu laikā ir mainījušās dažādu notikumu rezultātā, un inflācija palielinājusi spiedienu. Taču Latvijas pircējus gaidījuši vēl lielāki izaicinājumi – skarbo Covid-19 ierobežojumu ietekme, gāzes un naftas cenu kāpums, jauna mazumtirdzniecības spēlētāja LIDL ienākšana izraisīja izmaiņas ikdienas iepirkšanās paradumos. Vai Krievijas–Ukrainas karš ietekmēs inflācijas kāpumu? Kas mūsdienās ir svarīgākais Latvijas pircējiem? Kādi ir galvenie strīdu punkti? Vai ir mainījusies zīmola vērtība? Kā inflācijas dēļ mainījušies pārtikas preču pirkumi?
Par: Editai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze Baltijas FMCG tirgū. Palīdz veidot stratēģijas ar NielsenIQ risinājumiem, atbildot uz jautājumiem par patērētājiem un pircējiem.
10:30
Radošums laikā, kad viss ir ***!
Dr. sc. comm. Olga Kazaka, „A. W. Olsen & Partners” partnere, „Pirmās PR grāmatas” autore, LU docente
Kā būt radošam apstākļos, kad viss ir sarežģīti, nestabili, slikti, jau zināmi, garlaicīgi, apnicīgi, vienveidīgi… (ierakstīt savu variantu)? Vai radošumam ir vieta augošās neuzticēšanās, auditorijas jutīguma, atcelšanas kultūras un jaunās ētikas apstākļos? Kas principiāli mainās mārketinga komunikācijas spēles noteikumos, un kā tas skar ikvienu no mums?
Par: Olga Kazaka 15 gadu vecumā sāka strādāt komunikācijas jomā, 20 gadu vecumā nodibināja sabiedrisko attiecību aģentūru, 30 gadu vecumā aizstāvēja doktores disertāciju, 35 gados ir izdevusi grāmatu “Pirmā PR grāmata”. Ko viņa izdarīs 40 gados, varam tikai minēt, bet šodien viņa ir komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners līdzīpašniece un vadītāja, kā arī pieprasīta lektore. Olgas komandas izstrādātās un īstenotās idejas ir saņēmušas visprestižākās pasaules un Eiropas līmeņa balvas. Latvijas Asociācija sabiedrisko attiecību profesionāļiem ir apbalvojusi viņu par ieguldījumu sabiedrisko attiecību jomas attīstībā. Par izciliem sasniegumiem un ieguldījumu sabiedrības attīstībā viņa ir saņēmusi arī „Ten Outstanding Young Persons” (TOYP) balvu.
11:00
Digitālais radio. Audio, foto, video mārketinga saturs multividei
Klinta Estere, EHR Mediju Grupa, pārdošanas vadītāja
Roberts Ernests Levics, EHR Mediju Grupa, digitālās nodaļas vadītājs
Elza Lukša, EHR Mediju Grupa, radošās nodaļas vadītāja
Radio kā hibrīdmedijs, nestandarta pieeja jautājumam… par saturu un tā kampaņu, one – stop – shop, TikTok = FB :), radio – digitālie šovi, brendoti digitālie mūzikas strīmi biznesam un mārketingam, digitālais produktu TOP sales piltuvei.
Par Klintu: “EHR Mediju grupas” pārdošanas vadītāja. Vairāk nekā 10 gadu pieredze reklāmas biznesā. Ieguvusi digitālo mediju pieredzi, strādājot Draugiem.lv, televīzijas pieredze “Helio Media”, un tagad to visu apvieno ar radio pieredzi “EHR Mediju grupā”.
Par Elzu: Elza ir izveidojusi “EHR Mediju grupas” Radošo nodaļu. Londonā iegūtā izglītība un darba pieredze reklāmas industrijā ļauj labākos Rietumu prakses piemērus ieviest radio digitālā satura un vides attīstīšanā. Producējusi tādus šovus kā “Superhits Līga”, “TikTokTikšanās” ar “KFC&Denim Dream” un “Pabeidz dziesmu” ar “Circle K”. FM un digitālā satura kombinācija veido rad(i)ošas kampaņas!
Par Rebertu: Roberts ir pārliecināts, ka ar pareizajām zināšanām digitālajā vidē iespējams ir viss. Dānijā iegūtā izglītība starptautiskajā biznesā šodien lieti noder, lai ‘EHR Mediju grupā” ieviestu svaigu redzējumu un jaunus produktus digitālajā vidē. Kā personīgo mērķi izvirzījis mainīt vārda “radio” definīciju vārdnīcā, producē ehr.fm.
11:20
Radošums reklāmā un citos mārketinga elementos
Jānis Kļaviņš
mārketinga stratēģis
Šaubu nav – radošas reklāmas piesaista uzmanību. Bet kā ir ar citiem mārketinga rīkiem, kas palīdz uzņēmumam sasniegt apgrozījuma mērķus? Vai var būt, piemēram, radošs produkts, radoša cena vai radoši izplatīšanas kanāli? Lekcijas laikā ar piemēriem tiks parādīts, ka mārketinga uzdevums ir būt radošam ne tikai komunikācijā, bet arī jebkurā citā disciplīnā, kas rada vērtību klientiem.
Par: Mārketinga profesionālis, stratēģis, konsultants. Desmit gadus no reklāmas darba brīvajā laikā Jānis neveiksmīgi mēģinājis kā pasniedzējs Mārketinga akadēmijā pārliecināt cilvēkus par to, ka, lai arī visa reklāma ir mārketings, viss mārketings nav reklāma. Tagad Cēsu uzņēmējs, uzņēmumu attīstības konsultants.
11:40
Muzikālais pavadījums EHR SuperHits Gold, DJ Stocka
12:40
Kristīne Rasnača
digitālās komunikācijas eksperte un stratēģe, Nutricia
Saturs ir karalis. Šo frāzi dzirdam jau vismaz pēdējos piecus gadus. Nevienam jau sen arī nav noslēpums, ka efektīvas komunikācijas pamatā ir jēgpilna satura un pievienotās vērtības radīšana. Bet bieži vien, dzenoties pēc šī jēgpilnā satura, uzņēmumi pārspīlē un paši savos kanālos rada lieku informatīvo troksni. Kāds tad ir optimāls satura apjoms sociālajos medijos un kā likt tam sasniegt maksimālo ROI (return of investment)?
Par: Digitālās komunikācijas eksperte un stratēģe. Jau vairāk nekā 15 gadus Kristīne strādā ar integrētā mārketinga projektiem Baltijā un pasaulē, tostarp arī tādiem, kas guvuši atzinību vietēja mēroga un starptautiskajos sabiedrisko attiecību un mārketinga festivālos. Pašlaik vada uzņēmuma “Nutricia” digitālo komunikāciju Baltijā (“Nutricia” ir meitasuzņēmums vienai no pasaules lielākajām korporācijām “Danone”). Lektore vairākās Latvijas augstskolās, kur lasa lekcijas par mārketinga un sabiedrisko attiecību disciplīnām.
13:00
7 tipiskas kļūdas dizainā. Pieredzes stāsti
Miķelis Baštiks
grafikas dizainers, uzņēmējs, dizaina studija “Asketic Studio”
‘Kļūda” ir sieviešu dzimtes 4. deklinācijas lietvārds — ”Neatbilstība kādām prasībām, normām, nosacījumiem; nepareiza rīcība.” Miķelis Baštiks dalīsies ar praktisku pieredzi kādas ir tipiskākās 7 kļūdas strādājot ar zīmolu dizainu un kā no tām izvairīties savā ikdienas darbā, lai veidotu elegantu, skaidru un konsekventu zīmola vizuālo valodu.
Par: Miķelis ikdienā strādā ar augošiem un ambicioziem uzņēmumiem, lai veidotu elegantu, skaidru un konsekventu zīmola vizuālo valodu. Papildus veido “Asketic podcast” par dizainu, biznesu un zīmolvedību Latvijā un Baltijā.
13:20
Informācijas kara drudzis
Jānis Sārts
NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors
Līdz ar Krievijas nežēlīgo iebrukumu Ukrainā, Jāņa Twitter profils ir avots, kurā daudzi meklē aktuālo informāciju par Krievijas motīviem, norisēm informācijas kara laukā vai vienkārši objektīvu informāciju, kas nomierina, jo Jāņa profesionālā pieredze ļauj izklāstīt sarežģītas norises sabiedrībai saprotamā valodā.
Par: Jānis ikdienā pārrauga starptautiskas komandas darbu stratēģiskās komunikācijas, informācijas telpas un hibrīddraudu analītikas jomā. NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra ieguldījums stratēģiskās komunikācijas nozīmes aktualizēšanā un informācijas telpas analīzē novērtēts ne vien no dažādu valstu valdību un starptautisko organizāciju puses, bet bieži vien kalpo arī kā pētnieciskās žurnālistikas izejmateriāls, uz kura pamata top pētījumi par dezinformācijas izplatību, sociālo mediju lomu informācijas telpas veidošanā un citām aktuālām norisēm. Jāņa profesionālā pieredze veidojusies daudzu gadu garumā, gan NATO, gan arī Aizsardzības sistēmas ietvaros.
13:40
Radošums un zīmoli. Pieredzes stāsti
Inese Kalveite
mārketinga direktore, Tet
Radošums kā vadības stils. Kas atšķir pieredzi no kontroles? Tiks stāstīts par 7 principiem, ko Inese ievērojusi savā darbā. Un, protams, par zīmola radīšanu, kas ir kopīga radīšana un saruna starp kolēģiem, klientiem, lietotājiem un aģentūru.
Par: Viena no Latvijas mārketinga profesionāļu TOP 20, kura radošās industrijas pārstāvju aptaujā nominēta visbiežāk par spēju realizēt idejas un būt drosmīgai mārketinga lēmumos. Nozarē darbojas jau gadsimta ceturksni un ir mārketinga, sabiedrisko attiecību un zīmolvadības eksperte, kas praktisku pieredzi guvusi, vairākus gadus vadot mārketinga/komunikācijas/pakalpojumu attīstības funkcijas uzņēmumos. Virzījusi tādus zīmolus kā “BankServiss” (tagad “Worldline”), “Lattelecom”, “Nordea Banka”, Latvijas Pasts, “Elko Grupa”. Šobrīd ir mārketinga un korporatīvās komunikācijas direktore “Tet”. Tāpat ir trenere KIC ilgtermiņa vadītāju pilnveides programmā “Biznesa meistarklase”, nesen ievēlēta par LRA valdes locekli un pilnveidojas līderības kursos Stenfordas Universitātē.
14:05
Radošuma aizsardzība – biežāk pieļautās kļūdas
Karīna Breimane
Intelektuālā īpašuma informācijas centrs, vecākā referente, Patentu valde
Ikviena uzņēmēja interesēs ir izveidot veiksmīgu zīmolu, kas palīdz izcelties konkurentu vidū, veicina produkta vai pakalpojuma atpazīstamību un kalpo kā spēcīgs mārketinga instruments. Preču zīmes reģistrācija piešķir tā īpašniekam izņēmuma tiesības lietot šo apzīmējumu, taču īpašnieki mēdz pieļaut arī kļūdas, kā rezultātā reģistrācija tiek atteikta.
Par: Intelektuālā īpašuma entuziaste. Patentu valdes ikdienas darbu iepazina bakalaura studiju 1. kursā un dažus gadus vēlāk kļuva par daļu no kolektīva. Ikdienā iesaistās sabiedrības informēšanā un veicina tās izpratni par intelektuālā īpašuma tiesību nozīmi. Aktīvi darbojas ar jauniešiem — topošajiem uzņēmējiem, kas nākotnē ieviesīs jaunus produktus un pakalpojumus. Informē arī pieredzējušus uzņēmējus, biznesa inkubatoru dalībniekus, kā arī citus interesentus par rūpnieciskā īpašuma aizsardzības iespējām, organizējot un vadot interaktīvus un izglītojošus seminārus.
14:30
Ienākšana Latvijas tirgū no mārketinga un komunikācijas aspekta, kļūdas, veiksme, izdošanās. Pieredzes stāsts
Dana Hasana
“Lidl Latvija” un “Lidl Eesti” korporatīvās komunikācijas vadītāja
Par: Atskatoties uz vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu un korporatīvo vērtību komunikācijā, var teikt, ka Dana zina, kā noskurināties un sākt no nulles, efektīvi strādāt ar mazu budžetu un neizniekot lielās iespējas zīmolam runāt ar savu auditoriju. Nevienam nepatīk krīzes, bet tas ir sava veida adrenalīns un arī iespēja izvērtēt – cik vērta tad tā tava pieredze ir. Var parunāties arī par to. Konsultante ar padziļinātu in-house komunikācijas pieredzi vairākās “grēka” nozarēs, nekustamā īpašuma, aviācijas, auto, modes zīmolu komunikācijā un pārtikas tirdzniecībā. Dažreiz nolasa kādu lekciju kursu studentiem un pateicas par visām izaugsmes iespējām, ko dzīve sniedz.
14:55
Mārketinga tendences 2023
Edgars Pētersons
mārketinga konsultants, partneris, WKND
Nevienai nākotnes prognozei nevar ticēt pilnībā. Bet bez ticības vismaz kādam nākotnes scenārijam uzņēmuma darbība ir vai nu haotiska, vai paralizēta. Tāpēc nākotnes tendences ir būtisks resurss, lai palīdzētu uzņēmumam rīkoties un plānot. Prezentācijā tiks apspriestas divas tēmas. Pirmkārt, kādas ir aktuālās tendences patērētāju uzvedībā. Otrkārt, kā pašiem identificēt, sekot līdzi un ieviest patērētāju tendences uzņēmuma darbībā.
Par: Kopš 2007. gada Edgars strādā ar vadošajiem Baltijas zīmoliem, nodrošinot komunikācijas stratēģisko plānošanu, mārketinga un vadības konsultācijas, kā arī padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās. Pieredze aptver gan vietējo, gan starptautiskos tirgus – Skandināvijā, Rietumeiropā un ASV. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām WKND, kā arī biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā “Pattern”.
15:20
Muzikālais pavadījums EHR SuperHits Gold, DJ Stocka
Galvenā skatuve
15:50
Kā dati var palīdzēt reputācijai?
Ivars Svilāns
reputācijas arhitekts, datu skaidrotājs,
Nacionālā ziņu aģentūra LETA
Vai komunikācijas mērīšana ir revolucionāras pārliecības vai sausu datu lieta? Arī komunikācijā un reputācijas vadībā kļūst pieejams arvien vairāk datu. Kādas datu kombinācijas un griezumi ļauj izmērīt, kurš tieši smilšu graudiņš radījis kaudzi? Kurā brīdī sabiedriskajā telpā runātais sasniedz kritisko masu un pārtop rīcībā? Un kā šī rīcība ietekmē uzņēmumus un organizācijas?
Par: Komunikators ar 30 gadu pieredzi medijos, finanšu, mazumtirdzniecības, izglītības un citās industrijās. Ja ir bijusi kāda krīze, tad Ivars ir bijis kaut kur līdzās. Patīk cilvēki un melnais humors. Grūti pat pateikt, kurš vairāk. Šobrīd nodarbināts ar jautājumu – kā lai mēra komunikācijas ietekmi arvien haotiskākā pasaulē. Divu Baltijas Komunikācijas gada balvu ieguvējs (2013, 2022), abas kategorijā “No budget”.
16:10
Diskusija: Zīmolu komunikācija krīzes apstākļos
Ivars Svilāns
reputācijas arhitekts, datu skaidrotājs,
Nacionālā ziņu aģentūra LETA
Sigita Pildava
“Elements C” īpašniece, stratēģiskās un krīžu komunikācijas eksperte, trenere
Andris Rubīns
vadošais partneris, MAGIC
Gunta Līne
komunikācijas direktore, Sadales tīkls
Krīze ir iespēja! Iespēja piedzīvot savu vājumu un spēku. Iespēja augt un kļūt stiprākiem. Gan indivīdiem, gan organizācijām. Iespējas var izmantot. Bet var arī nobīties. Beigu beigās viss ir par to, kas esi tu un kādas izvēles izdari, jo patiesā reputācija ir tavās vērtībās balstīta rīcība. Par melnu kaķi tumšā istabā. Var uzrakstīt traktātu par metodi, kā noķert melnu kaķi tumšā istabā, bet tas vēl nenozīmē, ka tu tiešām spēsi to izdarīt. Otrs veids ir praktisks – iet iekšā un ķert, kamēr noķer. Un tā dzimst praktiķi. Tie, kas savas krīzes ir piedzīvojuši un izdzīvojuši, lai varētu dalīties pieredzē un secinājumos.
16:50
Kas kopīgs dušai ar labām idejām?
Kaspars Vendelis
veselības komunikators, biohakeris ar pieredzi reklāmas industrijā
Taktikas, stratēģijas un pat pieejas kreativitātē darbojas. Taču ne tik spēcīgi, cik iespējams, ja neizmanto savu potenciālu. Un, novērojot jebkuras organizācijas, uzņēmumu un arī individuālās dzīves stila īpatnības, var manīt, ka retais izmanto savu dabas doto jaudu, enerģiju un radošumu. Vienas vienīgas, pat sīkas, nianses dēļ. Atpūta. Kāpēc pastāv klišejiskā frāze – visas idejas dzimst dušā? Ne jau tāpēc, ka duša būtu kāda maģiska vieta. Atslābšana, atbrīvošanās un atpūta ir tie ikdienas elementi, kas smadzenēm un nervu sistēmai ļauj sākt darboties tādā režīmā, kādā vispār dzimst idejas.
Kaspara lekcijā par to, kā mērķtiecīgi un stratēģiski izmantot atpūtu, lai uzlabotu savu sniegumu un īstenotu savu potenciālu.
Par: Potenciāla treneris un veselības komunikators. Jauniešu biohakinga un labbūtības mentors-skolotājs. Profesionālās basketbola komandas potenciāla, atjaunošanās un biohakinga treneris. Starptautisks lektors, publicistikas autors, 3 bērnu tēvs. Biohakinga vides un kopienas veidotājs Latvijā. Spēka un potenciāla elpošanas instruktors komandām un individuāli.
Darbnīcas
15:50
Tekstu veidošanas darbnīca
Kristīne Jansone,
aģentūras Jansone&Gauja dibinātāja
Padomi, kas atvieglos tekstu veidošanu tiem, kurus nereti ierauj baltas lapas atvarā. Pamatprincipi, kā nenogalināt savu radošumu, un obligātie jautājumi, uz kuriem jāatbild, pirms vispār sāc rakstīt. Šī darbnīca būs piemērota tiem, kuri labāk lido, nekā peld, tomēr ik pa laikam tiek iemesti “uzraksti man vienu rakstiņu” ūdeņos.
Par: Kristīne ir tekstu aģentūras Jansone&Gauja dibinātāja. 10 rakstīšanas gadu laikā par viņas specializāciju ir kļuvusi zīmola balss toņa definēšana un klienta pieredze ar zīmola saturu. Strādājot gan ar klientiem dažādās nozarēs, gan vedojot satura stratēģiju saviem projektiem, viņa ir uzkrājusi lielās bildes pieredzi. Šobrīd Kristīne raksta saturu un konsultē uzņēmumus, kuri meklē sava zīmola balsi.
15:50
Digitālā mārketinga bingo–
kā veiksies tavējam?
Māris Antons
Uzņēmumi ir dažādi, un atšķiras arī to mārketinga mērķi, bet visus vieno tas, ka sakārtota analītika un tai pakārtotas mārketinga aktivitātes ir pamatnosacījums veiksmei ilgtermiņā. Darbnīca paredzēta uzņēmumu pārstāvjiem, kas vēlas iziet cauri digitālā mārketinga check listei, lai uzzinātu, ka viss ir kārtībā, vai arī atrastu, kur būs ko pielikt.
Par: Māris Antons ar digitālo mārketingu nodarbojas jau kopš 2011. gada, un šai laikā ir bijis klāt dažādiem sociālo mediju un web/app izstrādes projektiem, e-komercijas attīstībai un strādājis ar desmitiem uzņēmumu, kuri ir auguši gan Latvijā, gan ārvalstīs. Šobrīd ground floor digital sastāvā strādā ar mazo un vidējo uzņēmumu digitālo mārketingu un lasa lekcijas.
15:50
Iekšējās komunikācijas darbnīca “Izspēlē pārmaiņas!”
Kristīne Mennika
Pārmaiņu ieviešanā izaicinošākā daļa ir nevis saplānot pārmaiņas kā procesu, bet panākt, ka iekšējā komunikācija iedvesmo darbiniekus sekot jaunajam, kas nereti šķiet biedējoši, nepārliecinoši un apdraudoši. Šajā darbnīcā pēc Ievas Zaumanes metodikas katram būs iespēja izspēlēt pārmaiņas un praktizēt metodi, kā nonākt pie efektīviem pārmaiņu vēstījumiem. Tas ļaus maksimizēt savu kā komunikācijas speciālista lomu pārmaiņu virzīšanā. Turklāt metode dos ieskatu, kā komunicēt tā, lai darbinieki justos iesaistīti un sadzirdēti, līdz ar to arī aktivizēt viņu gatavību atbalstīt pārmaiņas un tajās līdzdarboties.
Par: Kristīne Mennika ir komunikators-praktiķis ar fokusu uz cilvēcību un ikviena līdzcilvēka labbūtību. Ikdienā visas aktivitātes ir pakārtotas divām vērtībām – ģimenei un profesionalitātei, ko balansē, pateicoties elastīgam un jēgpilnam uz rezultātu orientētam darbam jau padsmit gadu garumā. Šobrīd jau trešo gadu Kristīne Citadeles grupā atbild par korporatīvo, mediju un iekšējo komunikāciju. Pirms tam divi aizraujoši gadi pavadīti Finanšu nozares asociācijas Stratēģijās komunikācijas vadītājas amatā; iepriekš septiņus gadus Kristīne ieņēma dažādas pozīcijas Microsoft Latvia komandā (vispirms atbildēja par sabiedriskajām attiecībām un sabiedriskajiem projektiem Latvijā, tad – Microsoft komunikāciju Baltijā). Pirms 2010. gada pieredze tika gūta publiskajā un NVO sektorā. Kristīne ir LASAP biedre no 2012. gada un kopš 2014. gada darbojas valdē.
17:30
“Rīgas Modes” koncerts festivāla dalībniekiem
+ viņu draugiem un kolēģiem*
“Rīgas Modes” ir grupa, kas apliecina, ka popmūzika var būt aizraujoša. Jau ar pirmajiem izdotajiem ierakstiem kolektīvs ir pierādījis sevi Latvijas mūzikā, iegūstot gan “Zelta mikrofonu”, gan Austras balvu. Grupas jaunākais albums “Patiesie nodomi” ir izpelnījies pozitīvas kritiķu atsauksmes. “Labas popmūzikas mums vienmēr ir pietrūcis, un te tā ir,” raksta Uldis Rudaks. “
Ja vēlamies gremdēties dziļāk šī gadu desmita estētikā, iepazīt tā dēvētā 80. gadu sophisti-pop garšu, sajust atsauces uz mūsu pašu “Odis” vai “Remix”, tad grupas “Rīgas Modes” ilgi tapušais albums ir tieši tas, kas nepieciešams,” uzskata Jānis Žilde. 2022. gadā “
Patiesie nodomi” ir saņēmis divus “Zelta mikrofonus” – gan kā labākais popmūzikas albums, gan arī kā labākais visa gada albums, kas apliecina “Rīgas Modes” lielo potenciālu popmūzikas žanra attīstīšanā Latvijā.
18:10
Ballīte ar DJ Stocka festivāla dalībniekiem
+ viņu draugiem un kolēģiem*
Ielūdz EHR SuperHits Klubu Klasika
Ja esi tiešsaistes skatītājs dienas laikā baudi festivālu ekrānā, bet vakarā ierodies uz ballīti klātienē!
Ja esi klātienes apmeklētājs, tad ierodies uz ballīti un ņem līdzi kolēģi vai draugu!
Ja esi arī darbnīcas apmeklētājs, tad ierodies uz ballīti un ņem līdzi divus kolēģus vai draugus!
20:00
Festivāla noslēgums
Kļūsti par Marketing Shake partneri: uzsauc, uzdāvini, pacienā, pārsteidz, parādi, piedāvā 600+mārketinga un PR profesionāļiem
MADE WITH ♥ BY WE ARE VERY
@ 2022 SIA WE ARE VERY