Apzinīgs un dumpīgs. Slavens un nevienam nezināms. Amizants un garlaicīgs. Patērētājs un klients. Tu un es. Cilvēki. Mēs radām cilvēkiem. Un tā tam būs būt arī šoreiz: cilvēkam no cilvēkiem

Cilvēks ir… Un gūgle mums steidzīgi čukst priekšā: brīvs, racionāls un neierobežots? Patērētājs ir… Un gūgle tikpat steidzīgi guldzina: karalis, kam vienmēr taisnība? Klients ir… Un gūgle dveš: izolācijā un problēmu apsēsts. Neredzamās līnijas nesavelk kopā, ka patērētājs un klients ir cilvēks un ka cilvēks mēdz būt arī patērētājs un klients. Kā interpretēt šo pretrunu? Vai mēs paši to vēl atceramies? Vai mēs vēl atminamies, ka viss, ko radām, ir cilvēkam un no cilvēkiem?

Kas tas ir

konference-MARKETING-SHAKE

Gudras runas un labi padomi konferencē

No lietpratīgajiem – zaļokšņiem, no savējiem – svešajiem

Jautrība baļļukā, pat ja digitālā formātā

Cilvēkam no cilvēkiem:  MARKETING SHAKE

Apmeklētāji

Tiem, kuri
grib zināt

Tiem, kuri
visu zina
Tiem, kuri
daudz ko nezina
Tiem, kuri
nevar izvēlēties
Tiem, kuri
jūtas kā cilvēki

LineUp

Zigurds
Zaķis

kā nekļūt par āmuru, kurš meklē tikai naglas, – to zina mūsu spožākais stratēģis

Anna
Celmiņa

melns vai balts, digitāls vai analogs, liberāls vai tradicionāls – ko ar to visu darīt

Raimonds Platacis

betona vai vīrusa produkti, bet ikvienai idejai ir jādod otrā iespēja

Evija
van der Beek 

ir labi būt cilvēkam – ne tikai mājās, bet arī darbā un biznesā

Jānis
Milzarājs

kas darbina kreativitātes perpetuum mobile?

Kāpēc tev jāapmeklē

600+ PROFESIONĀĻI & CILVĒKI

ZAĶIS & CITI CILVĒKI

DISKRĒTA VIETA & LAIKS

TĪKLOŠANA & SKOLOŠANĀS

DRINKS & SNACKS

TEHNO & LOUNGE

Festivālu apmeklēs

Programma

9.00

Ierašanās, reģistrācija

Rīta kafija un atspirdzinoši dzērieni

9.50

Festivāla atklāšana

Slepenais moderators

Digitāli nopucēta balstiņa, kas piesaka runātājus, vada festivālu un apsauc palaidniekus (pēdējais ir joks). Komunikācijas nozares profesionālis ar cilvēcīgu, empātisku un pozitīvu pieeju dzīvei. Bet kurš vai kura tā ir? To priekšā neteiksim. Mārketinga guru? Bet varbūt PR specs? Kāpēc gan ne reklāmkreatīvais? Un par ko tad ne uzņēmuma boss! Dāmas un kungi, jūsu likmes – kas šogad slēpjas aiz digitāli nopucētās balstiņas!?

10.00

Svarīgākais digitālajā mārketingā vienā vārdā

Artūrs Mednis
New Black vadītājs

Mārketinga vadītāji šo vārdu zina un tic, ka tas ir svarīgs, taču savā ikdienas darbā uzmanību tam pievērš reti. Rezultātā ir daudz kļūdu, neprecīzu kampaņu un veltīgi iztērēts gan laiks, gan nauda, gan publikas uzmanība. To, protams, var labot, bet diez vai pēc vienas lekcijas vai pat veselas konferences nākamajā dienā tu izveidosi gada efektīvāko kampaņu. Taču šī uzstāšanās būs labs sākums ceļā uz šo mērķi

Par:  Artūrs Mednis ir daudzu efektīvu kampaņu līdzautors, mārketinga speciālists ar vairāk nekā 18 gadu pieredzi, regulāri uzstājas konferencēs un semināros, kā arī jau desmito gadu pasniedz digitālo mārketingu RISEBA bakalaura un maģistra programmas studentiem. 2005. gadā Mednis saņēma savu pirmo apbalvojumu par Gada efektīvāko mārketinga kampaņu Latvijā. 2009. gadā bija pirmais reklāmas aģentūras “Not Perfect” vadītājs Latvijā, bet gadu vēlāk nodibināja sociālo mediju aģentūru “Inspired Digital”. Šobrīd Mednis vada un attīsta digitālā mārketinga aģentūru “New Black”, kas ir viena no apbalvotākajām Baltijas digitālajām aģentūrām, tai skaitā bijusi Nr. 2 Baltijas gada PR aģentūra un piektā apbalvotākā radošā/reklāmas aģentūra Baltijā (2017. gadā), saņēmusi vairākus apbalvojumus par efektīvākajām kampaņām vietējos un starptautiskos festivālos. “New Black” gan attīsta Latvijas zīmolus globālajos tirgos, gan arī palīdz globāliem zīmoliem sasniegt labākus rezultātus Latvijā un Baltijā

10.30

Klientu stratēģijas krīzes pārvarēšanai un jaunie ieradumi

Inta Priedola
Kantar vecākā klientu vadītāja

Koronavīrusa izraisītā ārkārtējā situācija ir nozīmīgi ietekmējusi Latvijas sabiedrību. Mainās iedzīvotāju ikdiena, ieradumi, noskaņojums. Cilvēki izvēlas dažādas stratēģijas šīs krīzes pārvarēšanai: vieniem tā ir situācijas ignorēšana, citi strikti ievēro noteikumus un seko līdzi jaunākajai informācijai, bet vēl citi skatās uz notiekošo ar pozitīvu skatienu, ievērojot noteiktos ierobežojumus un distancējoties.
Kuri jaunie ieradumi kļūs par jauno ikdienu? Ko mēs vēlamies atgūt savā dzīvē? Kā mainījušās iedzīvotāju vērtības un to ietekmē cilvēku skatījums uz zīmoliem un to komunikāciju?

Par: Inta ir zīmolu vadības stratēģiju eksperte un Kantar zīmolu vadības stratēģiju eksperte ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi patērētāju vajadzību un vērtību izpētē. Ir pieredze darbā ar tādiem zīmoliem kā LMT, Tet, Swedbank, SEB banka, IF, Latio un Orkla

10.55

Izstāstīt savu stāstu! Satura mārketings kā efektīvs komunikācijas instruments

Marta Cīrule
DELFI Brand Studio vecākā kreatīvo projektu vadītāja

Kā runāt ar cilvēku un kā piesaistīt viņa uzmanību milzīgajā informatīvajā troksnī – tie ir lielākie šodienas izaicinājumi. Digitālās reklāmas tirgū baneri vēl joprojām darbojas un pilda savu uzdevumu: informē klientu par aktuālajiem piedāvājumiem. Taču tie nespēj vienu būtisku lietu – baneris nespēj izstāstīt stāstu. Stāsti veido saikni starp zīmolu un cilvēkiem, it īpaši laikā, kad krīze liek mainīt ierasto komunikāciju. Latvijā zīmoliem ir ko teikt, un katrs zīmols izvēlas savu stāsta mērķi – iedvesmot, izglītot vai aizraut

Par: AS DELFI kopš 2017. gada, bet kopš DELFI Brand Studio darbības uzsākšanas 2019. gada pavasarī visu profesionālo degsmi un enerģiju Marta velta darbam ar dažāda formāta satura projektiem, palīdzot dažādiem Latvijas zīmoliem uzrunāt DELFI lasītājus. Sadarbojoties ar virkni ietekmīgu un Latvijā zināmu zīmolu, DELFI Brand Studio jau realizējusi vairāk nekā 150 satura projektus. Runā realizētie projekti un to stāsti, jo kādu no tiem tu noteikti būsi lasījis

11.20

Stratēģiska integrētā mārketinga komunikācija caur personiskajiem zīmoliem

Jolanta Derkevica-Pilskunga
Ph.D., uzņēmēja, aģentūras JDP Integrated Communications vadītāja, Biznesa augstskolas Turība docente

Vairs nav stilīgi runāt par mārketingu parasto. Zīmola identitāti ir papildinājuši tā kapitāla stratēģiski kritiskie komponenti, kas ietverti integrētā mārketinga komunikācijā un tiek realizēti caur personiskajiem zīmoliem. Ko darīt uzņēmējiem? Pirmkārt, radīt saturu, ar kuru saistītās personas gribēs dalīties. Otrkārt, personas, kas varētu šķist interesantas, ir ne tikai uzņēmumu īpašnieki vai atslēgas darbinieki, kas ir daļa no influenceru mārketinga, bet arī klienti un sadarbības partneri, īpaši B2B sektorā. Tātad – arī klientu kā personu veidots saturs. Šķetināsim – ko, kur, kad, kā un kāpēc

Par: Dažādu integrētās mārketinga komunikācijas un zīmolvadības projektu vadītāja. Praktiskā un zinātniskā darbība jau vairāk nekā 16 gadus ir saistīta ar mārketingu, zīmolvadību un masu medijiem. Doktora grāds plašsaziņas līdzekļu un komunikācijas nozarē. Vairāku publikāciju autore. Biznesa augstskolas Turība doktora studiju programmas “Komunikācijas vadība” un maģistra studiju programmas “Sabiedriskās attiecības” direktore. Monogrāfijas “Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects” (2021) autore. Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem biedre, mentore. Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācijas biedre

11.40

Pusdienas, tīklošana

12.40

Kā medīt tendences un ko ar tām iesākt?

Anna Celmiņa
NORD DDB Riga, stratēģiskā direktore

Apkārt ir pilns ar datiem un novērojumiem. Uzvar tas, kurš tos māk pārvērst radošās idejās un trāpīgā komunikācijā. Kas ir makro, mikro un nano tendences? Kāpēc ir vērts tās novērot un krāt? Ar kādiem instrumentiem un metodēm tendences nomedīt, un kā tās var piešķilt zīmoliem radošumu? Vai mārketinga departamentam vajag savu trendu cilvēku? Šis stāsts ir nevis par to, kā kļūt par visu trendu sekotāju, bet gan par to, kā tendences izmantot savā labā, lai aiznestu savu vēstījumu līdz cilvēkam.

Par: Anna ir Nord DDB Consulting vadītāja un veido zīmolu stratēģijas vadošajiem spēlētājiem Latvijā un ārvalstīs. Annai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze zīmolu stratēģiju veidošanā Latvijā un ārzemēs. Strādājusi reklāmas aģentūrā Story Worldwide Londonā ar tādiem klientiem kā Johnson&Johnson, Lexus un Brown Forman. Savukārt klienta pusē vadījusi Stratēģiskā mārketinga departamentu Lielbritānijas Medicīnas asociācijā Londonā. Annai ir divi maģistra grādi komunikācijā, iegūti Stokholmas Universitātē un Londonas Karaliskajā koledžā

13.00

Ko mazie projekti var iemācīt lielajiem?

Renārs Liepiņš
EnterCreative radošais direktors

Projekti ar lieliem budžetiem, daudziem iesaistīto līmeņiem no zīmola un vairākām attīstības fāzēm no aģentūras puses, pārdomātām stratēģijām un noslāpētiem riskiem mēdz būt kā “perfektās kāzas” – viss ir forši, bet kaut kas ne līdz galam norauj jumtu. Savukārt, tie projekti (vai kāzas), kas ir ātri izplānoti mazā budžeta dēļ, ar improvizācijas un “yolo” piedevu, paļaušanos vienam uz otru un ar vienkāršu mērķi – iepriecināt, uzrunāt, izklaidēt – mēdz radīt daudz spēcīgāku pēcgaršu. Kāpēc? Paskatīsimies

Par: Renāram ir 13+ gadu pieredze radošajās aģentūrās Latvijā un okeāna otrā pusē. LADC reklāmas skolas pirmā metiena “produkts”. Dažādu vimpeļu, ordeņu un āmuru, tajā skaitā Kannu Lauvas laureāts. Iepriekš vietējā mērogā Latvijas aģentūrās DDB un WKND strādājis ar zīmoliem LMT, Bite, Statoil, Maxima, Nordea, CSDD un citiem. Los Andželosā bāzētajā aģentūrā The Many (toreiz Mistress) strādājis ar zīmoliem Jägermeister, Hot Wheels un NOS Energy. Kopš 2018. gada pastiprinātā režīmā veido un radošajā plāksnē vada aģentūru EnterCreative, kura sadarbojas ar Rimi Latvijas un Baltijas līmenī, Volkswagen un Audi Baltijas līmenī, Swedbank, 1A.lv, BALTA un citiem zīmoliem Latvijas līmenī

13.20

Vai ir iespējams radošums bez mokām?

Jānis Milzarājs
Bechtle & Milzarajs radošais direktors

Mēs visi esam radoši, bet kā tas nākas, ka Latvijā uz pirkstiem var saskaitīt cilvēkus, kam “radošais” ir oficiāls uz vizītkartes nodrukāts tituls? Pretstatā aizspriedumiem, ka tas ir bohēmas vai iedzimta talanta rezultāts, Jānis pastāstīs par procesu, kurā veiksmīgas komunikācijas idejas tiek ģenerētas kā cepumi uz rūpnīcas konveijera

Par: Jānis ir Baltijā zināmākās “boutique” tipa reklāmas aģentūras Bechtle & Milzarājs radošais direktors un līdzīpašnieks. Pie šāda kompakta aģentūras modeļa viņš nonāca, strādājot par radošo lielākajās un radoši izcilākajās aģentūrās Rīgā un Viļņā (Milk & NotPerfect). Viņš saskatīja mazas aģentūras priekšrocības, kura sastāv tikai no paša nepieciešamākā cilvēkkodola. Katram atsevišķam projektam tiek piesaistīti atbilstošākie industrijas talanti, lieki neuzturot pilnu kantori. Tādējādi ne tikai spožākie talanti var turpināt baudīt savu brīvību, bet limitētam klientu lokam tiek sniegti maksimāli augstas kvalitātes pakalpojumi, jo mazas aģentūras reputācijai ir nozīmīgs katrs projekts, ne tikai katrs desmitais

13.40

Būt izcilam klientam: 12 mūsdienu mārketinga vadītāja arodi

Zigurds Zaķis
komunikācijas stratēģiskais plānotājs un stratēģis

Mūsdienu iespēju pārpilnības un sadrumstaloto mediju vidē paliekošu rezultātu ir gandrīz neiespējami sasniegt īstermiņā un vienatnē, bet veiksmi un ietekmi arvien retāk var nopirkt. Tāpēc būtiski pieaug prasības pret mārketinga un zīmola vadītāja kompetencēm un vajadzība pēc mērķtiecīgas plašākas mārketinga organizācijas būvēšanas. Lai mērķtiecīgi veidotu un realizētu risinājumus, kas maina cilvēku un sabiedrības rīcību un uzvedību, ar klasiskām mārketinga zināšanām un organizatoriskajām iemaņām vien būs daudz par maz

Par: Komunikācijas stratēģis. Viens no pieredzējušākajiem reklāmas, komunikācijas, zīmolvedības un mārketinga praktiķiem Latvijā. Vairāku aģentūru un radošo kompāniju dibinātājs. Pasniedzējs un pieprasīts vieslektors. Regulāri vada prezentācijas, apmācības un darba sesijas par komunikācijas, stratēģijas, stratēģiskās plānošanas, zīmolvedības un mārketinga tēmām, kā arī par tendencēm atsevišķu nozaru komunikācijā. Viens no radošo nozaru profesionāļu sabiedriskās organizācijas Latvian Art Director Club dibinātājiem

14.05

14 gadi reklāmas nozarē – saņem reklāmas idejas par brīvu! 

Raimonds Platacis
3ClientAgency, radošais vizionārs

Šo gadu laikā, strādājot reklāmas industrijā, Raimondam ir sakrājies daudz skiču ar nerealizētām idejām. Tā nu viņš nonullēja savus pierakstu kalnus un deva otro iespēju lieliskām idejām, kas nevinnēja pičos vai tā arī palika prezentācijās, jo – “naudas nav” vai “padomājiet vēl”

Par: Nestandarta reklāmas profesionālis. Par savas karjeras sākumpunktu sauc pamatskolas pēdējo klasi, kad ar baldriāna šķīdumu aplaistījis Whiskas vides reklāmu. Pēdējo 15 gadu laikā bijis aģentūru Abnormal un 3ClientAgency līdzdibinātājs un radošais vizionārs. Paralēli darbam reklāmas jomā strādā ar studentiem Latvijas Universitātē, Latvijas Kultūras akadēmijā un Latvian Art director’s club reklāmas skolā. Jau vairākus gadus darbojas arī kā sociālo uzņēmēju mentors reklāmas un mārketinga jautājumos

14.30

SEO nebūs vairs tāds, kāds bija

Arno Marnics
aģentūras Zīle digitālā mārketinga projektu vadītājs

Google meklētāja mistika daudziem šķiet biedējoša un nesaprotama teritorija. Atrodas kāds, kurš SEO speciālistus pielīdzina viltus ziņu izplatītājiem. Ir tādi, kuri meklētāju pielūdz kā digitālu mistēriju. Tai pašā laikā Google ik gadu izmēģina vairākus simtus algoritma izmaiņu un četras līdz sešas reizes gadā izsludina pamata algoritma atjauninājumus. Iespējams, ir dzirdēts par Google zoodārzu un vēl kādiem multfilmu varoņiem, bet tas nekādi neizskaidro Google algoritma darbību. Tikmēr Google ir sarūpējis kārtējo pamata atjauninājumu ar nosaukumu Core Web Vital, kas Latvijas vietnes provizoriski sasniegs jūnija sākumā. Kādas ir SEO speciālistu gaidas pirms šī algoritma izsludināšanas? Kā šis atjauninājums ietekmēs starptautiskās un vietējās mājaslapas? Kādi rīki izmantojami, lai diagnosticētu mājaslapas atbilstību šī atjauninājuma prasībām? Atbildes uz šiem un citiem jautājumi tiks sniegtas uzstāšanās laikā

Par: Arno ir 25 gadu pieredze pārdošanā un mārketingā. Pirmos mājaslapu projektus viņš realizēja jau 2004. gadā, bet kopš 2014. gada aktīvi īsteno digitālā mārketinga projektus. Arno Marnics ir vizuālās komunikācijas un digitālā mārketinga speciālists ar plašu pieredzi satura veidošanā, satura optimizācijas un reklāmas kanālu pārvaldīšanā, profesionāls fotogrāfs un publicists

14.55

Digitālais trijstūris – vidusceļš digitālo mediju plānošanā

Aija Šļahota
Omnicom Media Group, digitālo projektu vadītāja

Andrejs Žmiļevskis
Omnicom Media Group, digitālā departamenta vadītājs

Iedomas un realitāte jeb stāsts par vietējo un starptautisko mediju veiktspēju no iesaistīto pušu perspektīvas (skats no klienta, no Google/Facebook orientētas aģentūras un no mediju aģentūras redzes punkta). Kas realitātē notiek digitālās veiktspējas laukā? Kā saprast, kādi mediji būtu jāizmanto, lai palielinātu kampaņas veiktspēju? Kādu pienesumu sniedz starptautiskie un lokālie mediji? Kā diagnosticēt savas kampaņas veselību?

Par: Aija un Andrejs pārstāv mediju aģentūras Digitālo departamentu. Aijai ir pieredze nozarē, vairāk nekā 5 gadus darbojoties gan Google, gan mediju aģentūrās. Andrejam nozarē ir vairāk nekā 8 gadu pieredze, no kuriem divus gadus viņš ir veiksmīgi vadījis Mārketinga nodaļas darbu klienta pusē

15.20

Pārtraukums, tīklošana

15.50

Mārketings nenoteiktības apstākļos

Ieva Pūķe
mārketinga stratēģe aģentūrā Bounce

Kādas stratēģijas izmantot, kad ir pārāk daudz nezināmo faktoru? Kā izpētīt un segmentēt nepazīstamu tirgu? Kā pozicionēt produktu, kad vēl nepazīsti tā pircēju? Kā rīkoties, ja trūkst informācijas skaidru mārketinga mērķu noteikšanai?

Par: Ievas pieredze veidojusies, vadot zīmolus, produktu grupas un klientu segmentus tādos uzņēmumos kā Swedbank, Citadele banka, Colgate-Palmolive un citur. Jau 4 gadus Ieva ir stratēģiskā vadītāja radošajā aģentūrā Bounce, kas ir daļa no starptautiskā aģentūru tīkla AMIN, un, veidojot zīmolu stratēģisko komunikāciju un mārketinga kampaņas, veiksmīgi izmanto klienta pusē gūto pieredzi. Ieva ir pabeigusi doktorantūras studijas mārketinga jomā un veikusi pētījumu par eksportējošu uzņēmumu mārketinga spējām. Uzstājusies Amerikas Mārketinga asociācijas konferencē un kā lektore vadījusi nodarbības gan vietējiem, gan ārvalstu studentiem

16.15

Kad roboti darīs tavu darbu?

Ieva Treija
tehnoloģiju un zinātnes PR un komunikācija

Konferences pēdējā runa ir īstais brīdis ieskatīties nākotnē. Laikā, kad attīstās robotizācija un automatizācija, vai reklāmas un mārketinga speciālisti var būt droši par savu darba vietu nākotnē? Kurus savas nozares darbus esam gatavi uzticēt robotiem? Vai no robotiem ir jābaidās vai – gluži otrādi – ar tiem jāmeklē sadarbības iespējas? Protams, vienotas atbildes nav, bet ir dažāda pieredze un idejas. Par to tad arī pasapņosim

Par: Ievai ir divas izglītības – bakalaura grāds žurnālistikā un maģistra grāds mārketingā. Pastrādājusi gan vienā, gan otrā profesijā, viņa veiksmīgi abās gūto pieredzi nolēma apvienot vienā. Šobrīd Ieva jau četrus gadus konsultē dažādus uzņēmumus par komunikāciju ar sabiedrību un medijiem. Taču pašu visvairāk interesē tehnoloģiju un zinātnes komunikācija gan Latvijā, gan starptautiskā mērogā

16.40

Kur ņemt enerģiju darbam – emocionālā labbūtība

Evija van der Beek
supervizore, profesionāls koučs

Viss ir galīgi slikti! Vai arī – krīze ir jaunu iespēju laiks. Darbs vienatnē no mājām, mēnešiem nesatiekoties ar kolēģiem – nomācoši, jūtos kā izolācijā! Vai – re, kādi man forši kolēģi, izrādās, tagad komunicējam daudz vairāk nekā pirms tam. Bērni jāskolo pašiem mājās, un galīgi nav laika darbam! Vai arī – cik forši, ka beidzot redzu, ko un kā mani bērni mācās un varu ar viņiem pavadīt vairāk laika. Stāsts par “ko sēsi, to pļausi” jeb “ko laistīsi, tas izaugs” un to, kas nodrošina mūsu emocionālo labbūtību

Par: Evija ir arī biznesa trenere ar 15 gadu pieredzi vadošos amatos starptautiskos uzņēmumos, ieskaitot PR un mārketinga aktivitāšu nodrošināšanu Dānijas uzņēmumam piecās valstīs. Vadot praktiskus vebinārus un uzstājoties dažādos pasākumos un konferencēs, Evija uzrunā darbiniekus uzņēmumos un ikvienu, kas interesējas par to, kā veicināt savu labbūtību, samazināt stresa un izdegšanas riskus

17.00

Pieredze, no kuras neatsakās, – projekts “Vakcinācija”

Agnese Strazda
komunikācijas vadības praktizētāja

Brīdī, kad profesionālajā dzīvē pēc daudzu gadu skrējiena iespējams paņemt pauzi, vienā pēcpusdienā saproti – pauze beidzas, īsti nesākusies. Sev cienīgā tempā esmu kļuvusi par daļu vakcinācijas projekta komandas. Līdz maija pirmajā pusē mana pārliecība, ka profesionālajā dzīvē esmu piedzīvojusi visu, tiek veiksmīgi destabilizēta. Destabilizēta ļoti veselīgā līmenī. Dalīšos ar piecām profesionālām un personīgām vakcinācijas projekta atziņām: par komunikācijas formu, komunikācijas laiku, komunikāciju komandā, komunikācijas grābekļiem un komunikācijas radītāju superspējām

Par: Agnesei ir 15 gadu pieredze komunikācijas un mārketinga jomā finanšu sektorā. Šobrīd atrodas savā sabbatical pauzē, kas ļāva gada sākumā uz noteiktu laiku pievienoties vakcinācijas projektam kā komunikācijas konsultantei. Pēc spraigā darba Veselības ministrijā un īsi arī Nacionālajā veselības dienestā Agnese turpina darbu pie sava projekta www.StartUpArt.lv, kā arī sniedz atbalstu un zināšanas komunikācijas vadībā tiem, kuri šo atbalstu lūdz. Agnese ir arī viena no autoriem digitālo platformu raidījumam “Diena pēc”, kas izzina līderības jautājumus

Afterparty

17.30

 Alus meistarklase

Latvijas pirmais alus someljē Andris Rasiņš atklās faktus par alu, kas jāzina ikvienam šī dzēriena cienītājam

Sertificētais alus eksperts Andris Rasiņš dalīsies zināšanās par to, kuras ir būtiskākās alus sastāvdaļas un kādi ir to veidi, kā arī atklās, ar ko atšķiras “ale” no “lager” tipa alus. Tāpat viņš pastāstīs par alus iepakojuma plusiem un mīnusiem un arī par alus baudīšanas un pasniegšanas kultūru. Tā ir tikpat sarežģīta un savdabīga kā daudziem citiem dzērieniem, un, lai alus baudīšana būtu izcila, ir vērts ievērot galvenos pamatprincipus

18.00

CITI ZĒNI koncerts MARKETING SHAKE klātienes dalībniekiem

Gada karstākais jaunums Latvijas popmūzikā. Pašpasludinātie repa prinči un 21. gadsimta popmūzikas dīvas. Eksplozīva dzīvo performanču enerģija un ekscentrisks tēls!

Grupa CITI ZĒNI ir sešu cilvēku muzikālā apvienība, kuras mūziku var raksturot kā vispirms sakratītu un pēc tam atvērtu svaiga tonika bundžiņu. Grupas sastāvā muzicē Jānis Pētersons (vokāls), Dagnis Roziņš (vokāls, saksofons), Reinis Višķeris (taustiņinstrumenti), Krišjānis Ozols (ģitāra), Roberts Memmēns (bass) un Toms Kagainis (bungas).
Singli – “Vienmēr kavēju”, “Parādi Kas Tas Ir“, “Suņi Iziet Ielās“ un “Skaistās Kājas“, kuras nemitīgi apgrozās atskaņotāko dziesmu sarakstos gan digitālajā, gan radio mediju vidē

20.00

Festivāla noslēgums

@Kalnciema kvartāla pagalms

Kalnciema iela 35, Rīga

Iesaka

Reģistrācija ir slēgta

Klātienē festivālu iespējams apmeklēt ikvienam ievērojot šī brīža valstī noteiktos drošības pasākumus:
• Ja esi vakcinēts
• Ja esi pārslimojis Covid-19 
• Ar Covid-19 negatīvu testu
UZZINĀT VAIRĀK

Ekrāna
entuziastiem

Tiešsaiste, nulle riska, jo Marketing Shake
vienmēr būs ekrānā, lai vai kas
99
+ PVN
  • Dalība festivāla tiešsaistē
  • Stāsti ekrānā
  • Lekciju ieraksti
  • Ironiski jociņi
  • Savi cilvēki
  • Īpašas pieredzes
  • Pašrūpēta tēja mīļkrūzē
  • Savas pidžams&čības

No ekrāna
nogurušajiem

Neaizmirstama atkalredzēšanās –
nevis klātienes efekts, bet efekts klātienē
149
+ PVN
  • Dalība festivālā klātienē
  • Atkalredzēšanās
  • Lekciju ieraksti
  • Izdales materiāli
  • Kafijas pauze
  • Atsvaidzinoši kokteiļi
  • Pusdienas
  • Afterparty ballīte

Gribu kļūt par partneri!

Kļūsti par Marketing Shake partneri: uzsauc, uzdāvini, pacienā, pārsteidz, parādi, piedāvā 600+mārketinga un PR profesionāļiem

 

Organizē

Mūsu draugi

FIQSY-MARKETING-SHAKE
marketing-shake-madara
marketing-shake-radio

UZŅĒMUMA REKVIZĪTI

SAŅEM JAUNUMUS E-PASTĀ

SEKO JAUNUMIEM

MADE WITH ♥ BY WE ARE VERY
@ 2021 SIA WE ARE VERY