Projekti ar lieliem budžetiem, daudziem iesaistīto līmeņiem no zīmola un vairākām attīstības fāzēm no aģentūras puses, pārdomātām stratēģijām un noslāpētiem riskiem mēdz būt kā “perfektās kāzas” – viss ir forši, bet kaut kas ne līdz galam norauj jumtu. Savukārt, tie projekti (vai kāzas), kas ir ātri izplānoti mazā budžeta dēļ, ar improvizācijas un “yolo” piedevu, paļaušanos vienam uz otru un ar vienkāršu mērķi – iepriecināt, uzrunāt, izklaidēt – mēdz radīt daudz spēcīgāku pēcgaršu. Kāpēc? Paskatīsimies
Par: Renāram ir 13+ gadu pieredze radošajās aģentūrās Latvijā un okeāna otrā pusē. LADC reklāmas skolas pirmā metiena “produkts”. Dažādu vimpeļu, ordeņu un āmuru, tajā skaitā Kannu Lauvas laureāts. Iepriekš vietējā mērogā Latvijas aģentūrās DDB un WKND strādājis ar zīmoliem LMT, Bite, Statoil, Maxima, Nordea, CSDD un citiem. Los Andželosā bāzētajā aģentūrā The Many (toreiz Mistress) strādājis ar zīmoliem Jägermeister, Hot Wheels un NOS Energy. Kopš 2018. gada pastiprinātā režīmā veido un radošajā plāksnē vada aģentūru EnterCreative, kura sadarbojas ar Rimi Latvijas un Baltijas līmenī, Volkswagen un Audi Baltijas līmenī, Swedbank, 1A.lv, BALTA un citiem zīmoliem Latvijas līmenī