Visa sākumā ir stāsts. Skaists. Smieklīgs. Dīvains. Ironisks. Provokatīvs. 2×2 švīkas jau ir stāsts par #hashtag; 2×2 gaļas izstrādājumi ir stāsts par nē, ne pikniku vasarnīcā, bet par #MarketingShake. Krāšņāko šīs vasaras mārketinga un sabiedrisko attiecību profesionāļu festivālu – atnāc un uzzini, kā stāsts pārvēršas naudā

Mārketings ir stāsti, kurus stāstām, nevis lietas, kuras pārdodam, teica slavenais plikpauris dzeltenajās brillēs un uz mirkli pieklusa. Tikmēr mēs žigli piebilstam, ka tieši mēs zinām veiksmīgākos, pelnošākos, skaistākos, izaicinošākos, sarežģītākos, neviennozīmīgākos un dīvainākos stāstus. Mums ir daudz, ko tev stāstīt! Nāc un pieredzi #VisiStāstiLabiStāsti!

What is it

⅓ daļa festivāla, kur jāsēž ne tikai krēslos, bet arī mīkstos pufos

⅓ daļa uzstāšanos, kur gaiši prāti māca gaišas lietas

⅓ daļa baļļuka, kur jaunajie sastop vecajos un savējie svešos

Un to visu kopā mēs saucam par festivālu #MarketingShake

Visitors

Mārketinga speciālisti un vadītāji

#RadošiPrāti, kuri sanāk kopā, domā un rada stāstus. Dienu un nakti, un vēl kādu dienu

PR, satura mārketinga un radošie guru aģentūrā

#SaviCilvēki, kuri stāstus uzklausa, pieraksta, uzzīmē, salīmē, nofilmē, iegravē, iepostē, izspēlē, t.i., izstāsta tālāk

Uzņēmumu vadītāji un spožu ideju autori

#LieliBosiMaziBosi, kuriem jāpanāk, lai ļaudis spicē ausis un sadzird viņu stāstus 

Frīlanceri un citi radošo industriju pārstāvji

#Brīvmākslinieki, kuri nespēj nosēdēt uz vietas un kuriem parasti ir pašiem savi stāsti

LineUp

#ĒriksStendzenieks

Agrāk Rīgā skolots, godalgots, bieži citēts un slavēts, tagad Kolkā transformējies – redzēs, kā būs

#JānisVanags

Starp debesīm un lielveikaliem, ar krīzes stāstu kabatā

#KristīneMennika

Cilvēkfaktors un individuālā pieeja ir pamatā gan B2B, gan B2C komunikācijā

#JānisPalkavnieks

Joprojām PDDR jeb Palkavnieks Draugiem draugs un runasvīrs

Why you should visit

#200+ profesionāļi

#VisiStāstiLabiStāsti
#Networking (tīklošana)
#Afterparty
BūsMūzika
#
Patrisha

Program

9.00

Arrival, registration

10.00

So what? Kāds labums patērētājam no tavas mārketinga kampaņas? Kam tas vajadzīgs?

Ēriks Stendzenieks Silverback, Latvijas zināmākais reklāmists

1990–1994: Latvijas Mākslas akadēmija, bakalaurs, industriālais dizains
1998–2000: Central St. Martins College of Art & Design, MA Communication Arts, specializācija “words, pictures, concepts”
2006–2008: C-MBA, Berlin School of Creative Leadership
1995–2018: !MOOZ, radošā reklāmas aģentūra, dibinātājs un CD. !MOOZ ir Baltijā apbalvotākā aģentūra – vairāk nekā 100 balvas, ieskaitot Latvijā joprojām vienīgo Cannes Lions
Latvian Art Directors Club dibinātājs un prezidents 2005–2018
Festivāla ADwards radītājs
Latvijas Reklāmas skolas dibinātājs

10.30

Ceļš uz valdi! Vadības iesaiste mārketinga, komunikācijas un PR jomā. Kā to izdarīt? Praktiski piemēri

Jānis Palkavnieks Draugiem Group runasvīrs

Pastāstīšu savu pozitīvo pieredzi, kā panākt, ka uzņēmuma attiecībās ar sabiedrību iesaistās ne tikai vadība, bet arī ikviens darbinieks un pat viņu mammas.

About: Sabiedrisko attiecību profesionālis un Draugiem Group runasvīrs. Karjeru sācis, izveidojot Latvijas Universitātes Sabiedrisko attiecību departamentu un vadot to kā direktors. Vēlāk Eiropas Parlamentā sniedzis sabiedrisko attiecību konsultācijas Latvijas deputātiem. Pēc tam, strādājot par politikas redaktoru Diena.lv, izveidojis un vadījis pirmo Latvijas interneta televīziju Diena.tv. Strādājis Tet (Lattelecom) kā sabiedrisko attiecību speciālists, blogeris un izstrādājis sociālo mediju komunikācijas stratēģiju. Studējis teoloģiju un reliģiju zinātni Latvijas Universitātē, kā arī zīmolvedību Londonas biznesa skolā un krīzes komunikāciju Vācijas Komunikācijas akadēmijā.

 

10.55

Rebrendings. Kad tas ir nepieciešams? Ko tas nozīmē realitātē?

Ieva Melbārde Tet, zīmola komunikācijas vadītāja

Rebrendings ir lēmums, kas paredz lielu risku un izaicinājumus. Ja tam ir loģisks pamatojums un īstais laiks, tad tas ir jādara. Meistarīgi īstenota zīmolmaiņa nes augļus, bet der atcerēties, ka rebrendingam beigu nav – tas ir tikai sākums. Lattelecom kļuva par Tet loģisku pamatojumu dēļ, turklāt tieši laikā. …Un, jā, tas ir tikai sākums.

About:

09.2019. – 30.07.2020. LADC reklāmas skola
09.2010. – 12.2011. Biznesa augstskola Turība, Rīga, Latvija
Maģistra grāds Uzņēmējdarbības vadībā, MBA
09.2006. – 05.2010. Biznesa augstskola Turība, Rīga, Latvija
Bakalaura grāds sabiedriskajās attiecībās
5.06.2014. – 10.08.2017. Biedrības „Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls“, Rīga, Latvija
Izpilddirektore. Darbs ar privātiem investoriem un jaunajiem uzņēmējiem, biedrības aktivitāšu organizēšana, interešu aizstāvība investīciju jautājumos, investīciju vides veidošana utt.
07.01.2013 – 01.01.2015. Biznesa augstskola Turība, Rīga, Latvija. Biznesa inkubatora vadītāja
27.07.2012 – … SIA ActiveLV, Rīga, Latvija. Valdes priekšsēdētāja
05.2013. – 30.09.2013. Projekta „Studentu Paradīze“ mārketinga vadītāja

Kristina Oļševska WeAreDots, mārketinga vadītāja

Ar kādām kļūdām nākas saskarties zīmolmaiņas gaitā? Kas ir svarīgākais zīmolvadībā? Un kāpēc Raiņa slavenais “pastāvēs, kas pārvērtīsies” ir tik būtisks uzņēmuma zīmolam ilgtermiņā?

About: Ja Kristinai būtu jāraksturo sevi, tad viņa teiktu, ka sastāv no trim “vielām”: mārketinga, tehnoloģijām un jogas.
Lai gan maģistrus mārketingā beigusi tepat Latvijas Universitātē, daļu pieredzes mācību procesā guvusi Portugālē, Taizemē un ASV. Šobrīd strādā pašmāju tehnoloģiju uzņēmumā dots. un 2018. gadā piedalījās tā zīmolmaiņas procesā. Tāpat ir līdzīpašniece produktivitātes aplikācijai BePrime, kā arī kopā vēl ar 7 zinātniekiem un tehnoloģiju ekspertiem attīsta sensoro sporta tērpu EDI projektā SCAPE-IF. Līdz ar to pieredze mārketingā ir plaša – no zīmola veidošanas, zīmolvadības un zīmolmaiņas līdz B2B un B2C tirgus izpētei, produktu attīstīšanai, mārketinga aktivitāšu organizēšanai un grafiskajam dizainam.

Alise Birzniece AS ”Rīgas Dzirnavnieks”, mārketinga vadītāja

Herkuless Latvijā ir galvenokārt pazīstams kā ikdienas maltīšu zīmols – paudžu paudzēs piedāvājot pārslas un ātri vārāmās putriņas. Savukārt Hercogs savu vietu veikalu plauktos gadu gaitā iekarojis kā augstas kvalitātes miltu un miltu maisījumu zīmols. Domājot par esošo produktu attīstību un  jaunu produktu  virzīšanu tirgū, aktuāls ir jautājums – kāds ir efektīvākais un ilgtermiņā veiksmīgākais mārketinga risinājums uzņēmuma biznesa mērķu sasniegšanai? Kāda nozīme ir pārtikas produkta zīmolam nosprausto biznesa mērķus sasniegšā? Kādos gadījumos uzņēmumu zīmolu apvienošana ilgtermiņā ir finansiāli efektīvākais risinājums? Vai viens zīmols var uzrunāt vairākas mērķa auditorijas?

About:

Alise Birzniece pašlaik vada Rīgas Dzirnavnieks mārketinga un produktu attīstības komandu. Graudu pārstrādes uzņēmuma Rīgas Dzirnavnieks Latvijā pārstāvošie zīmoli ir Herkuless un Hercogs, kas 2019. gada nogalē tika apvienoti vienā – Heruless zīmolā, Latvijas patērētājiem piedāvājot ne tikai iecienītās putriņas un pārslas, bet arī miltus, miltu maisījumus, rīsus, pastu un citus augstvērtīgus graudaugu produktus zem viena vienota zīmola.

Mārketinga izglītību Alise ieguvusi Londonas Metropolitan Universitiātē, studējot mārketingu un pasākumu vadību. Pēc bakalaura grāda iegūšanas, atgriezusies Latvijā, Alise uzsāka profesionālās darba gaitas piena pārstrādes uzņēmumā Latvijas Piens gan kā siera zīmola Trikata vadītāja, gan arī vadot mārketinga departimentu.

11.20

Kā pārliecināt 10 000 lietotāju maksāt par “bezmaksas” produktu?

Konstantīns Kuzikovs AS “DELFI” valdes priekšsēdētājs

Kā no nulles sasniegt 10 000 abonentu? Kas nepieciešams, lai tos noturētu? Kā mainīsies vietējo mediju vide nākotnē? Vai baneru reklāma izzudīs, un ko ar to darīt?

About: Konstantīns Kuzikovs mediju biznesā darbojas jau no 1999. gada. Strādājis European Hit Radio, Super FM grupā, reklāmas aģentūrā Diena. No 2013. gada vada lielāko ziņu mediju Latvijā DELFI.

11.45

Pusdienu pārtraukums, tīklošana, stendu apmeklējumi

12.45

Ārkārtas situācijas vadība – kā to izmantot organizācijas stratēģiskajā vadībā un mārketingā

Jānis Vanags Korporatīvais vadītājs un Maxima Latvija vadītājs krīzes organizācijā

Kā skatīties plašāk un mācīties no krīžu skartām valstīm un reģioniem vai transporta uzņēmumiem, kas saskaras ar ārkārtas situācijām? Ko nozīmē spēcīgs krīzes vadības plāns, un ar ko sākt, ja organizācija vēlas to radīt? Kā ārkārtas situācijā pārvaldīt virkni vitāli svarīgo aspektu: klientus, medijus, politikas veidotājus, tiesībsargājošās iestādes, izmeklējošās organizācijas un citus? Kāda nozīme krīzē ir rokasgrāmatām un skrupulozi izstrādātām procedūrām? Kāda veida treniņš un cik bieži organizācijā nepieciešams, lai spētu reaģēt ārkārtas situācijā?

About: Maxima Latvija korporatīvajam vadītājam un augstākās vadības komandas loceklim Jānim Vanagam ir vairāk nekā 10 gadu pieredze augstākā līmeņa vadības amatos aviācijas, pakalpojumu un mazumtirdzniecības nozarē. Pēdējos sešus gadus Jānis strādājis arī par konsultantu un treneri korporatīvo lietu un ārkārtas situāciju pārvaldībā lielākajās starptautiskajās organizācijās un uzņēmumos Eiropā, Āzijā un Āfrikā. Viņš ir pieprasīts lektors un pasniedzējs universitātēs un konferencēs visā pasaulē – no Londonas līdz Singapūrai.
IATA (Starptautiskā gaisa transporta asociācija) instruktors (Monreāla / Ženēva), kas konsultē un apmāca aviosabiedrību, lidostu un citus nozares profesionāļus visā pasaulē jau kopš 2013. gada.

13.15

Ko B2C var mācīties no B2B un otrādi?

Kristīne Mennika Korporatīvās komunikācijas vadītāja Citadeles grupā / valdes locekle Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem

Kopš 2019. gada septembra Kristīne atbild par korporatīvo komunikāciju Citadeles grupā. Pirms tam divi aizraujoši gadi pavadīti Finanšu nozares asociācijas stratēģiskās komunikācijas vadītājas amatā. Iepriekš septiņus gadus Kristīne ieņēma dažādas pozīcijas Microsoft Latvia komandā – vispirms vadīja sabiedriskās attiecības un sabiedriskos projektus Latvijā, tad – Microsoft komunikāciju Baltijā. Pirms 2010. gada pieredze gūta publiskajā un NVO sektorā.
Kristīnei ir bakalaura grāds sabiedriskajās attiecībās (RSU) un maģistra grāds sabiedrības pārvaldībā (ViA). No 2012. gada ir LASAP biedre, bet kopš 2014. gada darbojas valdē.
Ikdienā visa Kristīnes darbība ir pakārtota divām vērtībām – ģimenei un profesionālajai darbībai, un abas izdodas sabalansēt, pateicoties elastīgam un uz rezultātu orientētam darbam jau astoņu gadu garumā.

 

Reins Grants Eksporta mārketinga konsultants

Diskusijā būs runa par novērojumiem, kas apliecina, ka biznesa klienti arī ir cilvēki un lēmumus pieņem emocionāli. Tāpat – kā digitālais mārketings izmanto pieejas, kuras kādreiz lietoja tikai B2B pārdevēji.

About: Pirms 15 gadiem izveidoja stratēģiskās plānošanas nodaļu aģentūrā DDB, kura 5 gadu laikā kļuva par apbalvotāko aģentūru mārketinga efektivitātes konkursos. Pēdējos 7 gadus ir veicinājis izaugsmi dažāda izmēra uzņēmumos starptautiskā mērogā: sākumā izveidoja un vadīja 4finance grupas mārketinga komandu 12 valstīs, bet pēc tam 3 gados padarīja Sonarworks par vadošo spēlētāju savā jomā un 2017. gada Latvijas Startup zīmolu Nr. 1. Šobrīd palīdz inovatīviem un ambicioziem uzņēmējiem būt veiksmīgiem visā pasaulē ar to, kas radīts Latvijā. Gan B2C jomā, piemēram, Braingames, gan B2B jomā – Aerodium, FasterCourse.

Vadims Barisons OMD Latvia vadītājs

Mūsdienās uzņēmumiem jāizmanto visas iespējas, nevis ielikt sevi B2B vai B2C “kastītē”. Ja lielie uzņēmumi var izveido startapiem līdzīgu kultūru un procesus, tad arī B2B un B2C uzņēmumi var mācīties viens no otra. Piemēram, B2C gadījumā būt personīgākiem, bet B2B gadījumā uzrunāt tārgetētu auditoriju ar mūsdienīgiem digitāliem risinājumiem.

About: Vadims Barisons mārketinga un reklāmas jomā darbojas jau 12 gadus. Strādājis par zīmola vadītāju sabiedrībā plaši zināmiem AS “Latvijas Balzams” zīmoliem, vēlāk AS “Aldaris”, kur viņš vadīja gan Latvijas, gan Baltijas zīmolus, līdz 2016. gadā kļuva par uzņēmuma mārketinga vadītāju. 2017. gadā Vadims pievienojās “OMD Latvia“ komandai, kļūstot par Klientu servisa un Biznesa attīstības direktoru, bet vēlāk par aģentūras vadītāju.

13.40

Sadarbība starp aģentūru un klientu – labākam rezultātam! Pieredze, ieteikumi

Ieva Bērziņa CSDD Komunikācijas departamenta pārstāve, kampaņu projekta vadītāja

“Es apsveicu, bet vienlaikus izsaku jums līdzjūtību, jo tikai tagad viss sāksies pa īstam,” tā Ieva saka kampaņas iepirkuma uzvarētājam. “No sākotnējās konkursa idejas līdz kampaņas īstenošanai dzīvē ir ejams grubuļains un līkumots ceļš. Tas būs šaubu, pārdomu un neziņas pilns gan aģentūrai, gan arī pasūtītājam. Kā pieslīpēties, uzticēties, kā pārliecināt otru pusi, ka šī ir tā reize, kad vajag riskēt un atļauties ko vairāk?”
CSDD satiksmes drošības kampaņa ir sarežģīts pasūtījums. CSDD nepārdod preci vai pakalpojumu. Tās uzdevums ir veidot tādu stāstu, kas ietekmē cilvēku un maina viņa uzvedību uz ceļa.

Vairāk nekā 10 gadus veidojot satiksmes drošības kampaņas, ir sapratusi, ka veiksmīgu stāstu var radīt tikai tad, ja pastāv cieša sinerģija starp pasūtītāju un aģentūru.

14.05

Kā analizēt kampaņu rezultātus? Piemēri

Arnis Ozols HTTPool, reģionālais vadītājs

CPC, CPM, CPV utt. ir kampaņu starprezultāti. Veiksmīgākie uzņēmumi digitālajā vidē kampaņas rezultātus mēra, balstoties uz biznesa rezultātiem. Piemēri un ieteikumi no tādām platformām kā FB, TW, LinkedIn, Snapchat.

About: Šogad aprit 20 gadi, kopš Arnis darbojas digitālajā mārketingā. Viens no pirmajiem DELFI darbiniekiem, kas no reklāmas pārdevēja izaudzis līdz vadītājam Latvijā un Ukrainā. Pēdējos piecus gadus vada Httpool Baltijas un Polijas reģionu. Ekskluzīvi pārstāv Twitter, LinkedIn, Snapchat, kopš pagājušā gada arī Facebook reklāmas risinājumus Baltijā. Strādā ar lielākajām mediju aģentūrām reģionā un lielākajiem zīmoliem. Izbijis profesionāls basketbola tiesnesis, tagad Latvijas Basketbola savienības padomes loceklis.

14.30

Zīmolu skaņu identitātes līdzāspastāvēšana vizuālajām identitātēm

Jānis Vērzemnieks Corebook partneris un radošais direktors, Latvian Sound Designers Club (LSDC) padomes priekšsēdētājs

Zīmola skaņu identitātes halucinogēnie efekti. Vai skaņu identitāte ir tikpat iedarbīga kā zīmola vizuālā identitāte, un vai tās var līdzāspastāvēt?

About: Reiz nodibinājis savu grafiskā dizaina un mūzikas mārketinga studiju un aizvedis klientu līdz Guns N’ Roses ģitārista Slush iesildīšanai Žalgiris arēnā. 2013. gadā iekļauts Forbes reitingā “30 Under 30”. Šobrīd strādā ar jaunuzņēmumu Corebook.io, lai dizaineriem un uzņēmumiem palīdzētu sasniegt zīmolvedības mērķus. Pagājušogad dibinājis Latvian Sound Designers Club jeb LSDC. Šogad komplektē radošās komandas, lai izstrādātu zīmolu skaņu identitāti.

14.55

Efektīva mārketinga, PR kampaņa digitālajā vidē mazbudžeta vai bezbudžeta apstākļos. Piemēri

Sandra Usačeva Food Union Latvija, saldējumu zīmolu vadītāja

Vai apjomīgu vienas dienas klātienes pasākumu var aizstāt digitālas komunikācijas aktivitāšu sēriju vasaras garumā, ja biznesa mērķis ir nemainīgs – mudināt cilvēkus nogaršot jaunos saldējumus? Kāpēc no ilgtspējas viedokļa kampaņu loterijas ir izdevīgāk organizēt digitālā veidā? Visbeidzot – kā ar rūpīgu sociālo mediju monitoringu un ātru reakciju potenciālu viena zīmola krīzes situāciju pārvērst par ilgtermiņa ieguvumu visa uzņēmuma reputācijai bez papildu tēriņiem. Trīs garšīgas tēmas, kur centrā ir saldējums, bet var būt jebkurš cits produkts.  

About:  Sandra Usačeva ir mārketinga profesionāle ar teju 7 gadu pieredzi FMCG sektorā. Pēdējos piecus gadus viņa Latvijas vadošā piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumā “Food Union” rūpējas par pašmāju populārāko un uzlecošo saldējumu Pols, Ekselence, Tio, Karlsons, Om un Kārums atpazīstamības celšanu. Latvijā nudien ir grūti iedomāties cilvēku, kurš par saldējuma mārketingu zinātu ko vairāk. 

Rihards Zeiļa Facebook reklāmas pasniedzējs (Latvijas Digitālo ekspertu biedrība) Facebook Marketing Lead (Addtwo)

Reddit un Facebook Groups kā mārketinga kanāli bezbudžeta apstākļos. Facebook reklāmu izmantošana mazbudžeta apstākļos.

About: Darbojas digitālā mārketinga jomā kopš 2015. gada. Specializējas Facebook/Instagram mārketinga kampaņu veidošanā, analīzē un optimizācijā. Strādājis kā Apvienoto Nāciju konsultants digitālajā mārketingā Gambijā, Kenijā, Palestīnā un Jordānijā. Darbojas ar dažādu nozaru klientiem starptautiskā līmenī. Strādā ar budžetiem, kas sasniedz vairākus desmitus tūkstošu mēnesī.

Jānis Polis Top Media, mārketinga un pārdošanas vadītājs

Efektīvas mārketinga komunikācijas uzvarošā kombinācija ierobežota budžeta apstākļos šobrīd ir cilvēka un robota jeb algoritma sadarbība. Cilvēks joprojām ir neaizstājams spilgtu radošo ideju un kampaņas ziņojumu izveidē, un vienlaikus tieši paļaušanās uz to, ka virtuālās smadzenes spēs nogādāt šīs ziņas līdz tām visatvērtākajiem saņēmējiem, ļauj bez lieliem ieguldījumiem īstenot ārkārtīgi augstas efektivitātes kampaņas.

About: Jānis Polis ir mārketinga profesionālis un vadītājs ar 15 gadu pieredzi nozarē. Karjeru sācis žurnālistikā un sabiedriskajās attiecībās, Jānis ir bijis viens no Latvijas digitālā mārketinga nozares pamatlicējiem, izveidojot digitālā mārketinga nodaļas vairākās vadošajās Latvijas mediju aģentūrās. Lai gūtu plašāku redzējumu un pieredzi, gadu vadījis digitālo speciālistu komandu lielākajā Malaizijas mediju aģentūrā Mindshare. Piecus gadus pavadījis arī klienta pusē kā mārketinga vadītājs Baltijas biznesa tehnoloģiju uzņēmumā Digital Mind, kā arī bijis atbildīgais par mārketinga tehnoloģiju ieviešanu Food Union grupas uzņēmumos Eiropā. Šobrīd Jānis ir digitālā un performance mārketinga aģentūras Top Media mārketinga un pārdošanas vadītājs.

15.20

Pārtraukums, tīklošana, stendu apmeklējumi

15.50

Influenceri, jūtuberi – iedomas VS realitāte

Toms Briedis Womstar, vadītājs

Praktiski padomi no influenceru aģentūras pieredzes par to, kā gadās apdedzināties, nezinot tirgu, un kā strādāt ar cilvēkiem. Pieredzes stāsti par kampaņām, kuras iespējams izmērīt materiālos un ieguvumos.

About: Pirmā Baltijas influenceru portāla Womstar.lv vadītājs, kura pieredzes bagāžā ir vairāk nekā 150 influenceru kampaņas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kurās piedalījušies vairāk nekā 1500 nano, mikro, mid-tier influenceri, slavenības, viedokļu līderi. Ir bijis žurnālists, kas nu jau vairāk nekā 9 gadus ir arī vecākais PR konsultants ar specializāciju krīzes, mediju attiecību, pasākumu organizēšanas, digitālo un pārmaiņu komunikācijā.

16.15

Atrodi vismaz 10 atšķirības

Kaspars Eglītis TBWA\Latvija, radošais direktors

Kā atsvaidzināt attiecības ar zīmolu, pret kuru ir izveidojies pieradums un pat rutīna, jeb nestandarta pieeja zīmola radīšanā. Vai tehnoloģijas mūs satuvina vai attālina, un kā tās izmantot komunikācijā, lai izkāptu ārpus ierastā?

About: Reklāmists kopš 2007. gada, kad Latvijai sevi pieteica divu cilvēku partizānu, guerilla un nestandarta risinājumu divīzijā ar nosaukumu Fuse. Vairāk nekā 13 gadu laikā Kaspars ir meklējis atšķirīgu un neierastu komunikāciju un strādājis ar dažādiem zīmoliem Krievijā, Skandināvijas valstīs un visā Baltijā. Kopš 2017. gada TBWA\Latvija radošais direktors.

16.40

Starptautiskā komunikācija: kā pāris mēnešos panākt, ka par Tevi raksta 150 vadošie starptautiskie mediji

Signe Lonerte Starptautiskais klasiskās mūzikas festivāls “Rīga Jūrmala”, mārketinga un komunikācijas direktore

17.00

Festivāla noslēgums, moderatora atklāšana

17.20

#Afterparty

Dzidra balss, maigs skanējums – dziedātājas Patrisha privātais koncerts visiem Marketing Shake dalībniekiem

@Fantadroms
Jaunā Teika

Konferenču un pasākumu centrs
Gustava Zemgala gatve 74a, Rīga

Suggested by

Festivāls ir noslēdzies
Tiekamies 2021

Piedāvājam noskatīties mārketinga speciālistu un vadītāju, PR, satura mārketinga un radošiem guru veltītu MARKETING SHAKE 2020 ierakstu. Video noderēs ikdienas darbā arī uzņēmumu vadītājiem un spožu ideju autoriem, kā arī frīlanceriem un citiem radošo industriju pārstāvjiem

I want to become a partner!

Unikāla iespēja pastāstīt savu stāstu 200+ Latvijas mārketinga un sabiedrisko attiecību #Savējiem, #RadošiemPrātiem, #LieliemBosiemMaziemBosiem un #Brīvmāksliniekiem. Kļūsti par #MarketingShake partneri: uzsauc, uzdāvini, pacienā, pārsteidz, parādi, piedāvā

 

Organised by

Our friends

Jaunumi

Kā tavs uzņēmums skan, kad to neredz? Jānis Vērzemnieks par audio zīmolvedību 

Kā ‘#’ simbols nonāca internetā, un kā tas var palīdzēt uzņēmumam pelnīt

Augustā Rīgā norisināsies mārketinga festivāls ‘Marketing Shake’ 

Saziņai

+371 260 270 50
info@marketingshake.lv
MADE WITH ♥ BY WE ARE VERY
SIA WE ARE VERY @ 2020